Kalkveien Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Har fått klakkelyder ved gasspådrag i svinger med min Golf 3 TD. Mistenker at den ene eller begge drivknuten(e) er dårlig(e). Men problemet er at intensiviteten på klakking varierer og gjelder både til høyre og venstre! Byttet på høyre side i fjor. Bilen hadde stått ca tre uker inntil onsdag denne uka, da var den nesten uten symptomer men nå er det like ille igjen. Ulydene blir borte når jeg trykker inn clutch'n. Noen gode forslag? Mvh. Kalkveien Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 motorfeste bak med girkassen? Lenke til kommentar
Kalkveien Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 tja, usikker på den. Byttet drivknute på andre siden og la i nytt fett på den jeg skiftet i fjor. Men samme lyd er fortsatt der. f...n! Jekket opp og lot hjulene gå mens jeg svingte, klakkelyden kommer ved belastning/hastighet på den som er bare ett år gammel. har kjørt ca 20000 km på E6 pendlekjøring, den må da holde lengre enn det!? Begge ble kjøpt nye hos Norsk bildelsenter. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Er nok garantert drivakslene. Bare å bytte knutene på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå