fredd5050 Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 Lurer på om det går ann å få kjøpt gode fuktighetskremer som har litt selvbruning i seg? viss det gjør, kan jeg få en liten liste med forskjellige kremer, kvalitet, pris osv? å hvor jeg får kjøpt dem.. takk Lenke til kommentar
War Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg vet det går, så det på Vita. Kan spørre kona hvis hu kommer hjem om ingen andre har svart. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=268752 Lenke til kommentar
Marte Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 Vet ikke om den selges lenger, men brukte en fra Dove (tror jeg) som hadde selvbruning i seg. Fantes både i ansiktskrem og bodylotion. Lenke til kommentar
LissiN Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 Skal finnes enda de ja Lenke til kommentar
fredd5050 Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 å det er noe gutter/menn også kan bruke? Lenke til kommentar
Marte Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 Vel, ser ingen grunn til at dere ikke skulle kunne bruke det? Men selvfølgelig, mulig det finnes andre alternativer. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2010 Ja Clarins lager fuktighetskrem til ansikt med selvbruning. Heter noe sånt som selftanning moisturizer. Den er ganske bra. Gir en gyllen glød, og ser naturlig ut. Ikke sånn billig brunost-farge sossene har. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg har en fra Armani jeg fikk i gave en gang. Jeg har bare brukt den en gang, ettersom jeg ikke er så veldig opptatt av å være brun, men den virket som om den fungerer bra, for jeg fikk ikke sånn typisk gulrot-farge man ser på alle fjortisjentene... Lenke til kommentar
frokenfryd Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 jeg har tidligere brukt Dr.Hauska sin tonede rosenkrem, den er veldig fin og gir godt med fuktighet og litt farge. De er ikke akurat dekkende forstod jeg raskt, så jeg som ikke har så ren hud måtte spe på med mye annet også, men det gir en fin farge! Ellers så jeg Vanitystore hadde hvertfall to tonede dagkremer. Nå er jeg snart tom for Dr.Hauska, så kanskje jeg skal prøve den fra Smashbox! Lenke til kommentar
christiansen Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Vet ikke om den selges lenger, men brukte en fra Dove (tror jeg) som hadde selvbruning i seg. Fantes både i ansiktskrem og bodylotion. Godt fornøyd med Dove Bodylotion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå