CFD Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Halloen. Jeg så på Tv2 ifra 1410 til 1500 idag og så på en dokumentar om testosteron og slike andre ting. Vi kan også måle maskulinitet ved og se på Hånden vår og ved hjelp av og se sammenhengen imellom Peke og ringefinger så kan vi finne ut som vi er gode i sport og slike andre ting i livet. Dette ble vist bevist at et Charlton (Engelsk fotballag hvis dere lurte). Der var det 6 ungdomslandslagspillere og han sa at han kunne plukke dem ut ved og se på fingrene dems. Det endte med at han klarte og peke ut 4 av de 6 spillerne ved hjelp av og se på hånden dems. Derfor: Mitt forhold er omkring 0.5cm på høyre og 0.6 på venstre som forhold mellom ringefinger en pekefinger , og etter hva jeg har forstått (Har ringt litt for og sjekke) så skal dette være rimelig normalt. (De jeg ringte var litt overasket om at jeg spurte om akkurat det ,men de gikk jo med på og måle) Men han på programmet som var best hadde 1.5cm forskjell mellom ringefinger og pekefinger. Og jeg vil ha BILDER.. Er så enkelt og si visse ting uten og ha bevis for dem.. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 sånn der har du meg. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Fillern. Glemte og ta med bildene. Og nå finner jeg de ikke igjen. Neste gang jeg kommer online så får jeg vell legge opp bildene.. EDIT: Omtrent det samme som meg det Anders. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Fingrene er ganske så like lange hos meg... Bilder har jeg ikke, men tror nok ikke det trengs heller.. Ringefinger er vel bitte bittelitt lengre enn pekefinger, and that's it. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Var litt føkka pga jeg har ikke digital cam og scannet istede. jeg har ingen peil på photoshop så ingen hets fordi jeg ikke greide å ta vekk det hvite på toppen Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 http://www.leipsland.net/photos/hw.no/venstre.hand.jpghttp://www.leipsland.net/photos/hw.no/hoyre.hand.jpg sånn der har du meg. Noe som har stukket venstrehanda di? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Noe som har stukket venstrehanda di? nope, hvordan det? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Er vanlig det at dene ene er litt lenger en den andre. Det samme er tilfellet her , men forskjellen marginal Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 nope, hvordan det? Jeg synes bare at den så hoven ut. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg så vel ca 10 minutter av den dokumentaren jeg også. Er mye større forskjell på høyrehanda enn venstrehanda. Bilder kommer Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Vestre hand: Høyre hand: Og så en "falsk" en for å vise at det ikke er så vanskelig å "fuske": Jeg så faktisk på handa mi i går tidlig og så at ringefingeren min var lengre enn pekefingeren. Trodde jeg var misdannet Beklager dårlige bilder, hadde bare paint tilgjengelig (ikke det at jeg er så 1337 i photoshop da ). PS: Har jeg ikke vakre negler? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 PS: Har jeg ikke vakre negler? nope Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg synes bare at den så hoven ut. Den er kraftig Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Og så en "falsk" en for å vise at det ikke er så vanskelig å "fuske": http://home.no.net/kingev/stuff/hand_falsk.jpg Du ser jo at den er fake pga at du krøller pekefingeren Anders: Fordi du har brukt den til diverse aktiviteter? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Vestre hand: Høyre hand: Og så en "falsk" en for å vise at det ikke er så vanskelig å "fuske": Jeg så faktisk på handa mi i går tidlig og så at ringefingeren min var lengre enn pekefingeren. Trodde jeg var misdannet Beklager dårlige bilder, hadde bare paint tilgjengelig (ikke det at jeg er så 1337 i photoshop da ). PS: Har jeg ikke vakre negler? stygge hender! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 stygge hender! og dine er så stygge at du ikke tørr å vise dem engang? snakk om pingle Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 Her er mine hender som blir brukt til det meste..... (Det lyset er taklampa med en 60W pære. (Er forbanna lyst her siden jeg byttet ifra 30W) Lenke til kommentar
fjaler Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Hvis jeg kapper av pekefingrene blir jeg veldig macho da? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Hvis jeg kapper av pekefingrene blir jeg veldig macho da?åjada Seriøst: Nei Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Hehe. Sånn går det hvis man gir en gammel link til noen man kjenner. (Drev og så litt på et bilde om dette emnet og jeg måtte jo bare henvise til denne tråden) Men det ville vært litt morsomt og sett noen gjøre da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå