Gå til innhold

Forhold imellom Pekefinger og Ringefinger

CFD

Anbefalte innlegg

Halloen. Jeg så på Tv2 ifra 1410 til 1500 idag og så på en dokumentar om testosteron og slike andre ting.

Vi kan også måle maskulinitet ved og se på Hånden vår og ved hjelp av og se sammenhengen imellom Peke og ringefinger så kan vi finne ut som vi er gode i sport og slike andre ting i livet.

Dette ble vist bevist at et Charlton (Engelsk fotballag hvis dere lurte). Der var det 6 ungdomslandslagspillere og han sa at han kunne plukke dem ut ved og se på fingrene dems. Det endte med at han klarte og peke ut 4 av de 6 spillerne ved hjelp av og se på hånden dems.

Derfor:

Mitt forhold er omkring 0.5cm på høyre og 0.6 på venstre som forhold mellom ringefinger en pekefinger , og etter hva jeg har forstått (Har ringt litt for og sjekke) så skal dette være rimelig normalt. (De jeg ringte var litt overasket om at jeg spurte om akkurat det ,men de gikk jo med på og måle)

Men han på programmet som var best hadde 1.5cm forskjell mellom ringefinger og pekefinger.

Og jeg vil ha BILDER.. Er så enkelt og si visse ting uten og ha bevis for dem..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vestre hand:

hand_venstre.jpg

Høyre hand:

hand_hoyre.jpg

Og så en "falsk" en for å vise at det ikke er så vanskelig å "fuske":

hand_falsk.jpg

Jeg så faktisk på handa mi i går tidlig og så at ringefingeren min var lengre enn pekefingeren. Trodde jeg var misdannet :)

Beklager dårlige bilder, hadde bare paint tilgjengelig (ikke det at jeg er så 1337 i photoshop da :)).

PS: Har jeg ikke vakre negler? :p

Lenke til kommentar
Vestre hand:

hand_venstre.jpg

Høyre hand:

hand_hoyre.jpg

Og så en "falsk" en for å vise at det ikke er så vanskelig å "fuske":

hand_falsk.jpg

Jeg så faktisk på handa mi i går tidlig og så at ringefingeren min var lengre enn pekefingeren. Trodde jeg var misdannet :)

Beklager dårlige bilder, hadde bare paint tilgjengelig (ikke det at jeg er så 1337 i photoshop da :)).

PS: Har jeg ikke vakre negler? :p

stygge hender! :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hehe. Sånn går det hvis man gir en gammel link til noen man kjenner. (Drev og så litt på et bilde om dette emnet og jeg måtte jo bare henvise til denne tråden)

Men det ville vært litt morsomt og sett noen gjøre da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...