Gå til innhold

htc hd2 eller vente på desire?

Anbefalte innlegg

Hei :)

Min hero skal snart byttes inn i ny mobil. Jeg var lenge bestemt på hd2, men alle problemene med denne, samt at windows mobile verken er elsket eller særlig fremtidsrettet, med tanke på nye windows phone, har fått meg til å tvile. Bør jeg ofre den store skjermen til fordel for desire med android og amoled skjerm? Er hd2 allerede blitt gårsdagens mobil? Kan jo nevne at mine bruksområder for en mobil begrenser seg til ringing, sms, mail, musikk og litt film. Er ikke avhengig av all verdens med spill på mobilen - setter større pris på gode videoegenskaper og youtube muligheter for underholdning. Ser også at hd2 kommer med equalizer, som er en av de tingene jeg har savnet mest på hero. vet vi om desire vil ha en ordentlig musikkspiller med equalizer?

Hva er deres anbefalinger? Er bugsene til hd2 fikset nå, slik at sms ikke lenger er et sjansespill om de kommer frem eller ei? Og hvilken mobil burde jeg gå for?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Kanskje litt sent ute men er i ganske samme dilemma selv..

HD2 er for min del attraktiv for sin store 4.3" skjerm og multitouch. (punktum)

Minuset er operativsystemet Windows Mobile som på langt nær er like utbredt med tilleggsprogrammer som Android.

Sony Ericsson Xperia x10 har 4" skjerm som ikke betyr all verden for min del vs HD2's 4,3..

Men den støtter ikke multitouch som jeg av en eller annan grunn har hengt meg mye opp i?

Ikke at kameraet betyr så veldig mye for min del så lenge bildet blir "ok" men 8,2 mp er jo en fordel da. Kult bluetooth handsfree med radio følger jo med og. Android OS versjon 1.6 mot Desire's 2.1 vil jeg ikke begi meg inn på siden jeg vet heller lite om forskjellene :p Men kan tenke meg at Xperia får oppgraderingen til 2.1 til høsten.

Desire er billigere og blir sett på som en mer "smooth" smarttelefon, skjermen er "bare på 3.7" men den skal være god med sin Amoled teknologi. Den skal dog være på samme nivå som HD2 og Xperia X10 teknologisk sett..

Alt i alt, er en teknologi-freak og fysisk størrelse bryr meg lite, er ute etter mest mulig finesser og teknologi!

Hjelp meg å bestemme meg!

Lenke til kommentar

Kanskje litt sent ute men er i ganske samme dilemma selv..

HD2 er for min del attraktiv for sin store 4.3" skjerm og multitouch. (punktum)

Minuset er operativsystemet Windows Mobile som på langt nær er like utbredt med tilleggsprogrammer som Android.

Sony Ericsson Xperia x10 har 4" skjerm som ikke betyr all verden for min del vs HD2's 4,3..

Men den støtter ikke multitouch som jeg av en eller annan grunn har hengt meg mye opp i?

Ikke at kameraet betyr så veldig mye for min del så lenge bildet blir "ok" men 8,2 mp er jo en fordel da. Kult bluetooth handsfree med radio følger jo med og. Android OS versjon 1.6 mot Desire's 2.1 vil jeg ikke begi meg inn på siden jeg vet heller lite om forskjellene :p Men kan tenke meg at Xperia får oppgraderingen til 2.1 til høsten.

Desire er billigere og blir sett på som en mer "smooth" smarttelefon, skjermen er "bare på 3.7" men den skal være god med sin Amoled teknologi. Den skal dog være på samme nivå som HD2 og Xperia X10 teknologisk sett..

Alt i alt, er en teknologi-freak og fysisk størrelse bryr meg lite, er ute etter mest mulig finesser og teknologi!

Hjelp meg å bestemme meg!

ville valgt desire, men jeg føler også ut ifra denne "artikkelen" at det er svaret duer ute etter :D

Skal personlig kjøpe en Desire og har en venn som er stor fornøyd med kjøpet av Desire :thumbup:

Lenke til kommentar

ville valgt desire, men jeg føler også ut ifra denne "artikkelen" at det er svaret duer ute etter :D

Skal personlig kjøpe en Desire og har en venn som er stor fornøyd med kjøpet av Desire :thumbup:

Ja valget sto først mellom HD2 og Xperia men så la jeg merke til Desire :p

Det som sagt tiltrekker meg mest er en stor skjerm, og er usikker på om 3,7" er for "lite" for meg :p Men til sammeligning har iphone 3,5" og jeg synes den har ok størrelse..

Lenke til kommentar

Samsung Galaxy S er på markedet snart, og jeg ville ha valgt denne over både iPhone, Desire og HD2.

Alternativt, om du fortsatt heller mot Desire, vurder heller en Google Nexus One (selges f.eks. hos Ludo). Litt dyrere, men først ute med nye operativsystemversjoner og denslags (siden den kjører umodifisert Android).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...