Gå til innhold

Kan ikke Installere noe i Windows 7?!

Gjest

Anbefalte innlegg

Installerte netopp windows 7 Ultimate på laptopen min og nå kan jeg ikke installere noen spill. og jeg får mange error's når jeg installerer forskjelig annen programvare..

på spill får jeg "Feature Transfer Error" sjekka de opp på google og alt jeg fant der var at viss en får denne feilen er CD/DVD'n ødelagt men Oblivion DVD'n min er helt ny! samme med San Andreas cd'n.. :( Er det noen som vet noe..? for jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det en lovlig W7 kopi?

Anbefaler deg å formatere pcen og legge inn W7 på nytt å se om det hjelper. Hvis du akkurat har lagt W7 inn, har du vel ikke gjort så mange endringene.

Og har du 64bit eller 32bit W7? Og hvilken versjon?

Lenke til kommentar

32bit, og kopien er lovlig.. har ikke cd ettersom folka på expert gjorde det for meg.. Kan stikke nedom og spør om de kan gjøre det på ny..

Lenke til kommentar

Pass med å få med deg en W7 plate da. Har du kjøpt og betalt for Windows 7, så skal du ha en plate også, om W7 ikke fulgte med pcen din da. Men slik som du skriver, så virker det som du har oppgradert eller lagt W7 inn i etterkant.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte pc'n da windows 7 var på vei, og fikk en sån windows 7 sticker på pc'n slik at jeg kunne komme innom og opgradere.. Jeg kunne fint installere Fallout 3 nettopp, ser ut til at det kun er Oblivion, GTA San Andreas og enkelte programmer som trenger nettilgang som ikke lar seg instalere.. får stikke innom expert og få meg en Windows 7 plate.. Takk for Hjelpen så langt..:p

Lenke til kommentar

Prøv å slå av brannmuren da, om du har ruter hjemme, så trenger du strengt tatt i brannmuren i Windows 7 også.

Men er du koblet rett på modemet, så ville jeg vel ikke anbefalt deg å skru av brannmuren.

Velg også at du er på privatnett og ikke offentlig nett, det kan du eventuelt velge ved å trykke her:

w7nett02a.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...