Beges Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hei! Har utlovet en liten overraskelse til dama, men nå når tiden er inne veit jeg ikke hvordan jeg skal overraske. Forslag til en slags liten overraskelse/premie i hverdagen? Alle forslag mottas med takk Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Shock me all night long + høyt volume + deg naken mens du spiller luftgitar = great success. Må selvsagt gjøre klart en del på forhånd, slik at du tar på play akkurat i det hun kommer hjem eller noe. Om du har en kjedelig dame holder det kanskje med et blomsterkvast du har plukket selv. Lenke til kommentar
Freddish Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Lat som om du skal gi ho ett kyss, å når ho bøyer seg frem så kliner du til med albuen. Vær sikker på at du treffer henne midt på munnen. Ingen ting vil gjøre henne mer overasket enn akkurat det. Jeg lover deg. DETTE er en skikkelig overaskelse som kommer til å overaske henne med ett smell. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Lat som om du skal gi ho ett kyss, å når ho bøyer seg frem så kliner du til med albuen. Vær sikker på at du treffer henne midt på munnen. Må si jeg stemmer for denne Lenke til kommentar
Beges Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Mange gode forslag her, keep it coming. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 "Kjære? Jeg har en overraskelse til deg: Jeg er homo!" *kremt* Eller kanskje ikke? Hva med... Hva pleier du aldri å gjøre? Om dere bor sammen, tar du oppvaska, klesvaska eller rydder der dere bor? Hvis ikke er jo det alltid en fin overraskelse? Gjerne kombinert med hjemmelaget middag eller noe? En kinotur? Eller... Lei en film og skaff digg? Gi'a kredittkortet ditt og be'a kose seg? (Kanskje det dyreste alternativet) Lykke til! Fortell gjerne hva du endte med! Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Ta henne med på konsert og fri/komme opp på scenen og si at du elsker henne etterpå drar dere hjem du lager middag hvis hun liker dette blir det sikkert litt gøy i senga og Lenke til kommentar
Beges Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Kjøpte en blomsterbukett og en pose potetgull Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Dick in a box Ha en pakke, klipp hul og stikk penis i den, så får du dama åpne esken mens du holder den foran skrittet. Har gjort det selv, ble bra respons! :!: http://www.youtube.com/watch?v=WhwbxEfy7fg Endret 12. mars 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Dick in a box Ha en pakke, klipp hul og stikk penis i den, så får du dama åpne esken mens du holder den foran skrittet. Har gjort det selv, ble bra respons! :!: http://www.youtube.com/watch?v=WhwbxEfy7fg Haha! Konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå