Gå til innhold

PL: Liverpool vs Portsmouth 15.03.10

Smågal

Anbefalte innlegg

15.03.10

Liverpool - Portsmouth

Kampstart: 21.00 (GMT +1)

Canal + Sport 1

Dommer: Stuart Attwell

prop091219-13-liverpool_portsmouth.jpg

Liverpool tar imot Portsmouth til dyst på Anfield.

Når Liverpool møtte P'mouth tidligere i år tapte de helrøde 2-0, vi husker blant annet Piquionne's once in a lifetime goal fra 40 meter. Liverpool kommer fra en ny nedtur med 1-0 tap for Lille i Europa Ligaen, og jakter fortsatt den livsviktige fjerdeplassen for å sikre CL-spill til neste sesong. De helrøde ligger på en foreløpig 6.plass i ligaen, og jeg må finne fram den nedstøvete stjernekikkerten for å se topplagene foran. De røde fra Merseyside har hele FEMTEN (15) tap denne sesongen!

Portsmouth ligger på en respektabel tjuende(20)plass i ligaen og jakter blant annet respekterte og meritterte lag som Hull, Burnley og Wolves. Det ligger med andre ord ann til et fyrverkeri av en fotballkamp!

For Liverpool er bare Aurelio og Skrtel ute, Portsmouth har bare èn spiller utilgjengelig til kampen - Boateng.

Viktig kamp der Liverpool nok en gang spiller med kniven helt mot strupen.

Mulig startoppstilling Liverpool

Reina

Johnson-Carragher-Agger-Insua

Mascherano-Lucas

Kuyt-Gerrard-Babel

Torres

Mulig startoppstilling P'mouth

James

Finnan-Ben haim-Brown-Hreidarsson

Dindane-Kaboul-Yebda-Mullins

Belhadj-Piquionne

e:Har egentlig ikke peiling på laget til Pmouth, så om noen har noe å skyte inn.....

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne må vinnes om det skal være noe håp om 4. plass. Forventer skjerpings og et lag og støtteapparat som tar seg sammen for å sikre CL neste år.

På den andre siden er dette noe jeg egentlig har gjort store deler av sesongen...

Lenke til kommentar

Håper veldig på 90min for Aquilani, synest virkelig tiden er inne, og det er jo en 'perfect' kamp for han.

Fyrverkeri&fest-fotball hadde selvfølgelig ikke vært å forakte, men for langt å forvente i desse tider. Selv om det hadde smakt usedvanelig godt. Pacheco på benk og får noen minutter kanskje? Why not? :)

Hadde det vært opp til meg i dag hadde vi nok stilt noe lignende:

Reina

Johnson-Kelly-Agger-Insua

Gerrard-Masche-Aquilani-Riera

Torres-Babel

Offensivt, men kanskje skralt defensivt.

Lenke til kommentar

håper benitez kan prøve å samkjøre Torres/babel, de viste gode takter mot Lille..

Hadde jeg vært Aquilani hadde jeg rømt tilbake til Roma, dette blir for dumt!! Hvorfor skal han spy ut så mye penger på en fyr han ikke har noen tro på?! Nå er det på tide å sette Lucas ut av laget, det holder med en terrier på banen(Masch)

Lenke til kommentar

The Reds side in full is: Reina, Insua, Johnson, Carragher, Agger, Mascherano, Aquilani, Gerrard, Babel, Rodriguez, Torres.

Subs: Cavalieri, Kyrgiakos, Ngog, Benayoun, Kuyt, Lucas, Kelly.

kilde: Liverpoolfctv

OH YEAH!

HERLIG! offensivt, akkurat sånn det skal være på hjemmebane mot grumset i bunn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...