Smågal Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) 15.03.10 Liverpool - Portsmouth Kampstart: 21.00 (GMT +1) Canal + Sport 1 Dommer: Stuart Attwell Liverpool tar imot Portsmouth til dyst på Anfield. Når Liverpool møtte P'mouth tidligere i år tapte de helrøde 2-0, vi husker blant annet Piquionne's once in a lifetime goal fra 40 meter. Liverpool kommer fra en ny nedtur med 1-0 tap for Lille i Europa Ligaen, og jakter fortsatt den livsviktige fjerdeplassen for å sikre CL-spill til neste sesong. De helrøde ligger på en foreløpig 6.plass i ligaen, og jeg må finne fram den nedstøvete stjernekikkerten for å se topplagene foran. De røde fra Merseyside har hele FEMTEN (15) tap denne sesongen! Portsmouth ligger på en respektabel tjuende(20)plass i ligaen og jakter blant annet respekterte og meritterte lag som Hull, Burnley og Wolves. Det ligger med andre ord ann til et fyrverkeri av en fotballkamp! For Liverpool er bare Aurelio og Skrtel ute, Portsmouth har bare èn spiller utilgjengelig til kampen - Boateng. Viktig kamp der Liverpool nok en gang spiller med kniven helt mot strupen. Mulig startoppstilling Liverpool Reina Johnson-Carragher-Agger-Insua Mascherano-Lucas Kuyt-Gerrard-Babel Torres Mulig startoppstilling P'mouth James Finnan-Ben haim-Brown-Hreidarsson Dindane-Kaboul-Yebda-Mullins Belhadj-Piquionne e:Har egentlig ikke peiling på laget til Pmouth, så om noen har noe å skyte inn..... Endret 12. mars 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Blir det ny skrell? Pompey er jo tidvis farlige, men tidvis suger de jo megaballe og. Oftere suging enn farlige akkurat nå for tiden dog... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Denne kampen bør vi ha i boks, visst ikke er vi virkelig ute å kjører. Vi ligger dårlig nok ann til 4plassen som det er, har ikke råd til å tape mer kamper. Men denne tror jeg vi vinner Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Lukter scrappy win lang vei av denne her. Men 3 poeng er 3 poeng... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Denne må vinnes om det skal være noe håp om 4. plass. Forventer skjerpings og et lag og støtteapparat som tar seg sammen for å sikre CL neste år. På den andre siden er dette noe jeg egentlig har gjort store deler av sesongen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Blir det nok en 2-0 seier på Anifeld? Blitt et par av de nå. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Håper veldig på 90min for Aquilani, synest virkelig tiden er inne, og det er jo en 'perfect' kamp for han. Fyrverkeri&fest-fotball hadde selvfølgelig ikke vært å forakte, men for langt å forvente i desse tider. Selv om det hadde smakt usedvanelig godt. Pacheco på benk og får noen minutter kanskje? Why not? Hadde det vært opp til meg i dag hadde vi nok stilt noe lignende: Reina Johnson-Kelly-Agger-Insua Gerrard-Masche-Aquilani-Riera Torres-Babel Offensivt, men kanskje skralt defensivt. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 håper benitez kan prøve å samkjøre Torres/babel, de viste gode takter mot Lille.. Hadde jeg vært Aquilani hadde jeg rømt tilbake til Roma, dette blir for dumt!! Hvorfor skal han spy ut så mye penger på en fyr han ikke har noen tro på?! Nå er det på tide å sette Lucas ut av laget, det holder med en terrier på banen(Masch) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Noe annet enn 3 poeng her og jeg griner meg i søvn i natt. Forventer å se Torres slik han var mot Real Madrid i fjor på Anfield. I hundre og helvete fra start. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 The Reds side in full is: Reina, Insua, Johnson, Carragher, Agger, Mascherano, Aquilani, Gerrard, Babel, Rodriguez, Torres. Subs: Cavalieri, Kyrgiakos, Ngog, Benayoun, Kuyt, Lucas, Kelly. kilde: Liverpoolfctv OH YEAH! Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 The Reds side in full is: Reina, Insua, Johnson, Carragher, Agger, Mascherano, Aquilani, Gerrard, Babel, Rodriguez, Torres. Subs: Cavalieri, Kyrgiakos, Ngog, Benayoun, Kuyt, Lucas, Kelly. kilde: Liverpoolfctv OH YEAH! HERLIG! offensivt, akkurat sånn det skal være på hjemmebane mot grumset i bunn Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Første gang denne sesongen jeg har elsket førsteellevern vi stiller med. Sånn omtrent. COOOOOOOOOOOOOOOME ON YOU REDS!!! Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Kuyt og Lucas på benken, med Aquilani og Maxi som erstattere. Dette kan jo faktisk gå bra! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 For et lag, creds til Rafa for det. Fullt trykk fra første spark på ballen i dag! COME ON YOU REDMEN! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Vi mangler jo to straffer. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Kom hjem nå, ser laget, og er MEGET fornøyd med det! Hvordan har kampen vært? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 OG DET ER TORREEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 herlig, dem holder press hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå