Gå til innhold

Stadig oppringt som "it-support"


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har i de siste 3 månedene opplevd å stadig bli oppringt av folk som er blitt satt over til "IT-support" fra et sentralbord.

 

De er helt overbevist om at det er meg og ringer meg gjerne flere ganger på rad for å prøve å slå det riktige nummeret.

 

Er det noen måte å finne ut hvilket nummer de egentlig er ute etter (altså, veldig likt som mitt nummer), så jeg kan evt ringe denne "IT-supporten" og be dem gi klar beskjed til kunder om at dette er feil nummer?

 

Har prøvd å spørre de som ringer om hvor de har fått nummeret mitt fra, men de fleste legger på med en gang jeg sier at de har ringt feil.

 

Blir litt lei av disse oppringningene. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som jeg sa, har ikke rukket det enda da jeg gjerne blir tatt litt på senga når jeg svarer, og de legger som regel på rimelig fort når jeg sier at de har ringt feil. Noe som gjerne er det første jeg sier når de spør etter "it-support".

 

Det jeg spør om er om det er noen mulighet for å sjekke ut nummer som ligner mitt utenom å gå igjennom manuelt hvert eneste siffer i tlf-nummeret mitt, for å søke dette opp mot tlf-katalogen.

Endret av Equanox
Lenke til kommentar

Har kun et telefonnummer nå, da jeg har ny tlf, dette er til St. Hanshaugen omsorgssenter, jeg er redd dette bare var en tilfeldig feilringing ettersom alle de forrige gangene er jeg blitt kontaktet av noen kommunekontorer, (hvilken kommune husker jeg ikke nei).

 

Må evt. bare vente til jeg får neste telefonsamtale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...