akamond Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Er det mulig å skifte navn på Playstation idén som jeg har? Hvis jeg må lage ny, må jeg registrere den på en ny adresse og hva vil eventuellt gå tapt? Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Ganske sikker på at det ikke går å skifte PSN ID. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Det går ikke nei Du kan lage ny addr og dermed konto..du taper ikke noe, bortsett fra at du må innpå de andre kontoene som har evt nedlastede spill når du skal spille de. Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Vis du lager en ny PSN ID vil vel også det du har spilt på den andre (snakker online-konto vel?) kun ligge på den, og du dermed spille deg opp igjen på nytt på den nye. Edit: Men snakker man kun om bruker på PS3-systemet, kan du overføre de fleste saves fra offline-spilling, Endret 18. mars 2010 av stresslessen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Vis du lager en ny PSN ID vil vel også det du har spilt på den andre (snakker online-konto vel?) kun ligge på den, og du dermed spille deg opp igjen på nytt på den nye. Stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå