Zezner Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hei. Jeg har hoster cs:s og MW2 server for vennegjengen min på en server hjemme. Nå har de fleste av oss kjøpe Battlefield Bad Company 2 og da tenkte jeg at jeg må jo hoste en sånn også! Men etter en del google søking fant jeg bare ut at man kan leie servere, fant ikke ut om man kunne hoste selv. Er det noe som vet noe om dette? Enten om det går an eller at det ikke går an? Takk for svar Alsko Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 De har bare gitt ut serverfiler til godkjente server hosting selskaper. Dette sannsynligvis for å begrense spredningen av crackede servere der folk med piratkopier kan spille. Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Ok.. Da blir det ikke noen egen server på gjengen.... Alsko Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Ok.. Da blir det ikke noen egen server på gjengen.... Alsko Spleiselag på å leie en isåfall. er jo ikke så veldig dyrt om dere er en 4-5? Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 120 kr i startpris hos multigamer. Det er jo ikke så ille, men det er ikke gratis Men takk for svar Alsko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå