RealSpZ Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Hei! Har en selvbygd PC. Her er spesifikasjonene: ASUS P6T Deluxe V2 Intel i7 Core 920 OCZ DDR3 PC3-12800 Platinum 6 GB (3 x 2 GB) Western Digital Caviar® GreenPower? 1TB ASUS HD 4350 (Midlertidig skjermkort, da mitt HIS HD 5970 var defekt) Hadde i starten no trøbbel med at PCen fryste da jeg lastet flash-sider i browseren. Dette løste jeg ved å nedgradere flash-applikasjonen. Alt fungerte greit en stund, men opplevde iblant at pcen frøys. Bestemte meg derfor for å teste litt stress-programmer. Begynte å bruke programmet Heavyload. Alt fra 5-10 sekunder ut i testet, svarer PCen med å fryse helt. Går ikke ann å gjøre noen verdens ting, og må restarte Pcen! En annen ting er at jeg har clocked PCen litt. Forsøkte også med en default overclock-settings i BIOSen. Dette skulle være optimaliserte innstillinger. Samme feilen oppstår! Om jeg plutselig velger default settings slik at PCen blir klokket ned, klikker PCen ved loading screenen. - Kjører forresten Windows 7 Ultimate 64 bits. Noen råd/tips/erfaringer?? Endret 12. mars 2010 av RealSpZ Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Sjekk minnet, har sett en del poster rundt på nettet relatert til P6T og OCZ-minne. Lenke til kommentar
RealSpZ Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Sjekk minnet, har sett en del poster rundt på nettet relatert til P6T og OCZ-minne. Interessant! Hva burde jeg gjøre for å sjekke dette da? Lenke til kommentar
Khani Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Bruke en og en for og se om noen av dem er skadet. Lenke til kommentar
RealSpZ Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Bruke en og en for og se om noen av dem er skadet. Dette har jeg selvsagt tenkt på Skal forsøke dette når jeg returnerer hjem, men om det er no kluss mellom OCZ og ASUS vil dette hjelpe da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå