basket1 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hei. Som emnet sier, lurer jeg på om det er noen steder i Oslo/Akershus som evt. selger invisible shield og kan sette dette på. Dette er en slags helbeskyttelse til en Nokia n97, og skjønner at det krever litt tålmodighet og tid for å få dette til å sitte perfekt. Takk for svar Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hei. Som emnet sier, lurer jeg på om det er noen steder i Oslo/Akershus som evt. selger invisible shield og kan sette dette på. Dette er en slags helbeskyttelse til en Nokia n97, og skjønner at det krever litt tålmodighet og tid for å få dette til å sitte perfekt. Takk for svar Ta det med til din lokale elektronikk forhandler så ber du dem fikse det. De gjør som regel det. Og flere har fått en form for " opplæring " av de som kan det i butikken. Men når sant skal sies er det ikke spessielt vannskelig, bruk en linjal eller lingnende så setter du den på litt og litt mens du presser linjalen ned på den, slik at det ikke kommer noe luftbobler. gjorde det på min Ipod Touch (kun på skjermen da) uten problemer. De sa også de kunne gjøre det på Spaceworld hvor jeg kjøpte den (i Ski) :-) - Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå