Chrisss Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg sitter her og luer på hva som er best inn vannkjøling av pumper. 1. En som klarer og pumpe 1200 liter i timen,Men også klarer og ha et mot trykk på 3.7 meter ? 2. En som klarer og pumpe 600 liter i timen ,men klarer et mottrykk på 4,20 meter ? Har det noe si på ytelsen på resten av utstyre liksom ? Vil jeg får noe bedre temperaturer på den med som klar 1200 liter i timen ? Hmmm Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Det er helt avhengig av hvor mange komponenter du skal kjøle. I en kort loop trenger man ikke en kraftig pumpe, forskjellen i temperaturen vil være ubetydelig. Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Ok. Satt og lurte litt i sta skjønner du! Hvor stor pumpe har du da ? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg bruker Swiftech MCP655-B. 3,5 BAR. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Til en 'normal' GPU+CPU-loop så er det meste på markedet godt nok. Først når du kommer opp i 3-4-5 resistanse-punkter blir det behov for ekstra kraft Endret 12. mars 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Ok! Takk for svar vaffal. Lurte på om det hadde noe si bare.. Om det var noe mer tjene på ha en pumpe som klarte masse liter i timen.. Men nå fikk jeg svar så ! Takk ( : Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Man har jo topper til DDC som tillater 2-3 pumper på samme loop. Ganske interessant, og feiltåleransen blir jo langt høyere. Hvordan det påvirker trykk vet jeg ikke. Dobbel: http://www.aquatuning.de/product_info.php/info/p7733_XSPC-Laing-Dual-DDC-Acryl-Aufsatz.html Trippel: http://www.aquatuning.de/product_info.php/info/p7734_XSPC-Laing-Triple-DDC-Acryl-Aufsatz.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå