knopflerbruce Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Har en reserator (en sånn blå) jeg skal bruke som tank i et oppsett. Tanken er renset for det som var inni den, så det er et hull hvor det gikk et eller annet gjennom som må tettes for at det skal være en god løsning. Da lurer jeg på åssen lim jeg må bruke, og hvor jeg får kjøpt det? Fint om det er løselig i f.eks. aceton eller tilsvarende, i tilfelle jeg ønsker å gjøre om på det. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Har en reserator (en sånn blå) jeg skal bruke som tank i et oppsett. Tanken er renset for det som var inni den, så det er et hull hvor det gikk et eller annet gjennom som må tettes for at det skal være en god løsning. Da lurer jeg på åssen lim jeg må bruke, og hvor jeg får kjøpt det? Fint om det er løselig i f.eks. aceton eller tilsvarende, i tilfelle jeg ønsker å gjøre om på det. hmm, et bilde kunne ha vørt fint. Kommer litt ann på hvor og hvordan hullet er. Hvis hullet er i en rett vegg/flate, ville jeg ha lagt en plastplate på hver sin siden av veggen. Som lim hadde jeg brukt en silicon med godt heft i hullet og litt utover platene. Man kan også komplimentere med en 2-komp lim i ytterkantene av platene. Den som blir finest er nok å borre opp hullet og lage noen gjenger, slik at du kan bare skru inn en endeplugg! Endret 12. mars 2010 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 http://techreport.com/r.x/zalman-reserator/pump.jpg Er hullet etter strømslangen til pumpa som er det som skal tettes. Vil tro hullet er ca 3cm dypt. Lenke til kommentar
ThePainx Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Epoxy lim er tingen Link Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Kan i alle fall meddele at karlsons lim fungerer heller dårlig til tetning av vannkjølingskomponenter Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Kan i alle fall meddele at karlsons lim fungerer heller dårlig til tetning av vannkjølingskomponenter Takk for den - trengte en latter på morgenkvisten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå