Gå til innhold

Lim til vannkjøling (tetting av hull)

Anbefalte innlegg

Har en reserator (en sånn blå) jeg skal bruke som tank i et oppsett. Tanken er renset for det som var inni den, så det er et hull hvor det gikk et eller annet gjennom som må tettes for at det skal være en god løsning. Da lurer jeg på åssen lim jeg må bruke, og hvor jeg får kjøpt det?

Fint om det er løselig i f.eks. aceton eller tilsvarende, i tilfelle jeg ønsker å gjøre om på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en reserator (en sånn blå) jeg skal bruke som tank i et oppsett. Tanken er renset for det som var inni den, så det er et hull hvor det gikk et eller annet gjennom som må tettes for at det skal være en god løsning. Da lurer jeg på åssen lim jeg må bruke, og hvor jeg får kjøpt det?

Fint om det er løselig i f.eks. aceton eller tilsvarende, i tilfelle jeg ønsker å gjøre om på det.

hmm, et bilde kunne ha vørt fint.

Kommer litt ann på hvor og hvordan hullet er.

Hvis hullet er i en rett vegg/flate, ville jeg ha lagt en plastplate på hver sin siden av veggen. Som lim hadde jeg brukt en silicon med godt heft i hullet og litt utover platene. Man kan også komplimentere med en 2-komp lim i ytterkantene av platene.

Den som blir finest er nok å borre opp hullet og lage noen gjenger, slik at du kan bare skru inn en endeplugg!

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...