TheCh0sen Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 skal kjøpe meg amd pro waterkit men jeg likte ikke den store giant radiator som 3dfxcool.no har så jeg tenkte å kjøpe en MaXXpert radiator fra oik as... Noen som vet noen steder der det er gjort tester med denne radiatoren og er det noen som har det? Lenke til kommentar
[FS]Inhumanzer Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 hei! jeg vet ikke om noen tester, men GIGANT Radiator fra 3dfxcool skal visst være veldig bra.. det er den jeg skal kjøpe! den annbefales av en kompis av meg! Lenke til kommentar
faux_clef Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 dette er egentlig bare en ide, men det er en billig ide...: kjøp deg en radiator fra høggern, prøv å få i tak i en cross sykkelradiator, de er små, og de skiftest nesten hele tiden. jeg tror japan-auto selger dette for en billig penge.. Lenke til kommentar
Braqua Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Jeg har en varmeregister-radiator fra en BMW 316i. Meget bra varmeavgivning på den. Kjørte opp en testsløyfe med initiell vanntemp i systemet på 36 grader og luft-temp på 24. Tok en 3-4 minutter, så var vanntempen ca 25 grader, uten bruk av vifte. Anbefaler virkelig en slik radiator fremfor en "vannkjølingsradiator". Men, hvis du kjøper en fra en høgger, må du plukke den fra hverandre og gjøre den *skikkelig* rein. Jeg grov ut store mengder drit fra min radiator. Samler seg spesielt mye langs turbulens-spiralene i rørene. Men, det er billigere! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå