Cr4ZyF34R Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hei eg har eit nettverkskort som ikkje fungerar skikkeleg.. det er sånn at når eg spelar og slikt så blir eg disconnecta og det er ganske irriterende. so må eg feilsøke og så kjeme det opp standar gateway er disabla eller noke.. er dritt irriterende, hovedkortet mitt er ASUS M4A77TD PRO Lenke til kommentar
brgr Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Prøvd å sette opp statisk ip adresse? Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Prøvd å sette opp statisk ip adresse? korleis då? Lenke til kommentar
brgr Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Tja, Windowstast + R -> IPCONFIG -all Windows Vista/7: Trykk på nettverksikonet i høyre hjørnet. Åpne nettverkssenteret for deling. Trykk på den tilkoblingen du bruker. Local Network Connection/Wireless Network Connection. Egenskaper. . Dobbeltklikk på Internet Protocol v. 4. Så skriver du inn det du fikk på IPCONFIG -all. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Dårlig kabel? Hente nyeste drivere.. Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 ikkje noke av ditte hjelpe meg:S Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg har selv slitt med Win7 og onboard nettverkskort. Stadige korte brudd og innimellom disconnect fra internett. Hvis du pinger routeren en stund, så vil du se hvor stort problemet er. ping (routerens ip) -t Det står ingenting i tråden om hvilket OS eller router du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå