Wingofsilence Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hei alle sammen. Så kan begynne litt med bakgrunnshistorie.. Jeg har kjøpt ny router (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=314078). Denne ruteren er en drøm når det gjelder alt HELT til jeg skulle koble til ps3'en.. fikk error: 80710B23, altså at den ikke klarer å koble til PSN. Det står at jeg internett connection. Tja... så jeg googla den opp og selvfølgelig kom det opp noen forslag, jeg skulle portforwarde noe porter, ja jeg gjorde deg, jeg skulle også ta manual på DNS på option på ps3'en det gjorde jeg og fylte in tallene... men når jeg hadde gjort alt dette ville den heller ikke fungere. "The connection with PlayStationNetwork timed out". Derfor har jeg tatt turen hit til diskusjon.no, for kanskje å få litt hjelp. Takk på forhånd ! Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Når du routerens administrasjons web-side med web-browseren i PS3 ? Kan du nå andre web-sider med web-browseren i PS3 ? Hvilke porter åpnet du ? Hvor fikk du DNS adressen ifra ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 "Emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå