1ndy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Canon 7d f 5.0 1/200 Iso 100 45mm Funker dette? Komposisjonen har jeg en god følelse på, men har jeg tatt litt for hardt i på etterbehandlingen? Hva mener dere? Endret 11. mars 2010 av 1ndy Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Du verden, det var da knall-fokus...bra kamera det der, flott bilde, bortsett fra at jeg synes man skal beholde "toppen" på folk Lenke til kommentar
TGB Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Etterbehandlingen falt ikke helt i smak for min del. Men jeg synes ikke det er noe galt i å kutte toppen av hodet på folk så lenge vi ikke snakker "uhell"; noe det helt klart ikke er her. Standard regler om at et portrett må være <gitte kriterier> skal du ikke bry deg om; kjør komposisjon som du selv ønsker og føler for. Følger alle de samme reglene vil vi til slutt produsere identiske bilder. Endret 11. mars 2010 av TGB Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Til dels enig akkurat her...for det var vel fokusert på å vise barten, som overskriften sier. Lenke til kommentar
probin Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 utrolig stilig bilde!! likte godt etterbehandlingen! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Portretter generelt gir et bedre inntrykk om man ikke kutter kroppsdeler. Unntak finnes - men her funka det ikke for min del. Ellers er det ikke mye å utsette. Flott bilde alt i alt. Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Portretter generelt gir et bedre inntrykk om man ikke kutter kroppsdeler. Unntak finnes - men her funka det ikke for min del. Ellers er det ikke mye å utsette. Flott bilde alt i alt. Jeg er uenig, for min del funket utsnittet veldig bra på dette bildet. Lenke til kommentar
1ndy Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Takk for tilbakemeldinger sålangt! Det er tydeligvis delte oppfatninger om både komposisjon og etterbehandling. Førstnevnte var jeg som jeg nevnte førnøyd med, mens jeg var mer usikker på etterbehandlingen. Jeg må innrømme at jeg heller mot at jeg er sånn rimelig fornøyd med etterbehandlingen også, kanskje akkurat på grunn av komposisjonen og fokuset på blikket og barten som dette prøver å gi. Har prøvd tilsvarende etterbehandling på et bilde med "større" utsnitt, og det ble ikke like bra. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 En annen pirketing. Mannens venstre øye blir litt 'borte' bak øyevippene. Det er en bagatell, og ikke noe å gjøre med, men la merke til det. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Veldig bra bilde.. Men, jeg måtte bare se hvordan det ble i sort / hvitt.. (liker veldig godt bilder i s/h) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå