Gjest Shavertrengerhjelp Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Heisann Jeg har bestemt meg får og begynne og holde meg cleant nedentil da jeg føler at man får bedre orgasme av det. Men så lurer jeg på om folk har noen tips til og få vekk alt med høvel? Også lurer jeg på om noen har tips til hvordan barbere rundt anus. Spesielt vis man har litt lange hår der. Ekke sikkert jeg vil shave anus, men hvertfalt korte ned det lille håret jeg har der Takker for hjelp Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Bruk fuktighetskrem først, slik at huden blir glatt. Dette gjør det enklere å ikke kutte seg. Når den har trukket inn, bruker du barberingsskum/gele, eller hva du nå måtte ønske, og barberer enkelt og greit vekk håret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Du må være ekstremt hårete dersom det går utover orgasmen. Forøvrig hjelper det også å dra høvelen med hårene og ikke mot. Da unngår du en del kløe og irritasjon i ettertid. Lenke til kommentar
Faxfinn Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 -Bruk mye gel -Barber med hårene. -Varmt vann åpner porene. En varm dysj i forkant kan gjøre det enklere. -Spyl pungen med kaldt vann før du barberer den. Er lettere og barbere en "stram" sekk kontra løs skinnsekk. -Spyl godt over med kaldt vann når du er ferdig. Dette lukker porene og minsker faren for irritasjon etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Eventuelt stryk det punktet med pungen, i tilfelle TS er jente ...jente med rævskjegg vel og merke. Endret 12. mars 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Lov å søke litt rundt i forumet vet du Den store intimbarberingstråden Lenke til kommentar
Gjest jente Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Ouch! Jeg er glad jeg tåler litt og kan bruke epilator på skrittet! Jeg tror det kan komme til å kjennes ut som om du har en kaktus nedi buksa hvis du barberer deg rundt anus Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Legg deg i badekaret, og spre bena over kanten på hver sin side og følg FaxFinn sin guide -Bruk mye gel -Barber med hårene. -Varmt vann åpner porene. En varm dysj i forkant kan gjøre det enklere. -Spyl pungen med kaldt vann før du barberer den. Er lettere og barbere en "stram" sekk kontra løs skinnsekk. -Spyl godt over med kaldt vann når du er ferdig. Dette lukker porene og minsker faren for irritasjon etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå