Gå til innhold

Hjelp til kjøp av minne.

Zybro

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter og kjøpe et nytt pc-system, men så lurte jeg på hvilket type ram jeg burdte ha. Jeg er ute etter Evga 58x micro hovedkortet. Senere så kom jeg frem til disse to typene som jeg tror kommer til å passe best.

Er ute etter 1600mhz, helst mindre enn 8.8.8.24

denne var det første jeg la merke til.

https://prisguiden.no/produkt/106446

Dette var det andre.

https://prisguiden.no/produkt/101889

som dere ser her er den ene i gull og har low voltage. hva blir forskjellen mellom de 2 typene? Hvis dere har noen andre minnebrikker som er litt mykere på prisen også så setter jeg gjerne pris på en link til de..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-hCbNt6w4Pq

Det første settet du linka til kjører på 7-7-7-24 mens sett nr2 kjører på 8-8-8-24. Ville absolutt kjøpt den første du linka til.

Angående det med pris så kommer du ikke no lavere. Skal du ha noe billigere så vil det ikke yte like godt. 1600kr for et sånt sett med så bra timings er en kjempegod pris.

Lenke til kommentar

Det første settet du linka til kjører på 7-7-7-24 mens sett nr2 kjører på 8-8-8-24. Ville absolutt kjøpt den første du linka til.

Angående det med pris så kommer du ikke no lavere. Skal du ha noe billigere så vil det ikke yte like godt. 1600kr for et sånt sett med så bra timings er en kjempegod pris.

Takk for svar =), men vil begge disse typene passe til et evga x58 micro hovedkort? skjønner ikke hvorfor den ene kjører i low voltage og er i gull.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-hCbNt6w4Pq

Takk for svar =), men vil begge disse typene passe til et evga x58 micro hovedkort? skjønner ikke hvorfor den ene kjører i low voltage og er i gull.

Er litt usikker selv. Men i følge infoen som står der så kjører begge 2 på 1.65v ved 1600MHz da. Begge passer nok bra, men den første du linka til er den du bør gå for :thumbup:

Lenke til kommentar

Er litt usikker selv. Men i følge infoen som står der så kjører begge 2 på 1.65v ved 1600MHz da. Begge passer nok bra, men den første du linka til er den du bør gå for :thumbup:

Takker så mye =), da går jeg for første valget. Bestiller min nye pc idag. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...