Larsenio Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 Heisann! Var ute en tur i morgentimene og lette etter motiver og fin natur Kom over disse trivelige skarvene som så ut til å ha det riktig så koselig i snøèlingene (byger). Bildet ble litt merket av all snøfokket men prøvde da å gjøre noe utav dette motivet. Har i etterkant lagt til en litt personlig touch, det er basert på antique greyscale og arbeidet litt rundt dette. Objektivet er ikke all verdens med det er ikke det sitt skyld at det er lystap i hjørnene, det er nok gjort med intensjon Noen som har noen meninger rundt bildet? Exif: 1/1000sek lukker ISO 100 f/6.7-11, litt usikker da jeg forandret litt etterhvert og det er helmanuelt. 100mm brennvidde Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg liker motivet! Jeg liker også komposisjonen, uansett om jeg tror kanskje det hadde vært bedre om du hadde gått litt høyere. Jeg ville heller prøvd bilde i B/W og jeg ville fjernet det i hjørnene. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 Hemhem... Takk for kritikken Hadde nok ingen eksponeringer fra litt mere til siden, de fløy ivei så fort, jeg må nok pusse på sniketeknikker fra førstegangstjenesten :!: Joa, har vel en s&h versjon òg, er ikke like sikker på den type konvertering men here goes: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå