T.A Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 CLK er en rimelig bil også, dersom du kjøper en eldre en.. og selv om CLK er basert på C-klassen, vil jeg si at den ligner mer på E-klasse Hehe. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Var ute å prøvde en MX-5 for moro skyld. Denne her. Skuffet! Forferdelig bråk syntes jeg. Var verre en min Coupe nå og jeg syntes den bråker nok. Likte sittestillingen, motor, bakhjulstrekk og girkasse på denne mazdaen bedre enn på min bil, men ellers var det ingenting jeg likte i forhold til min egen. Veldig skuffet ble jeg... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 MX-5 er sommerbiler. De er fantastisk lite kurant på slapsete og møkkete vinterføre, bortsett fra den lave vekten, som gjør at den kommer seg greit nok frem. På sommeren er det riktignok utrolig artig og frese rundt på veier, så lenge farten er under 80. Girkassen er ikke helt optimalt gradert etter mitt syn, i hvert fall. Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg vet ikke hvor nye man får dem, men hva med z3 coupé? Eller så kan du gjøre som meg, og kjøpe verdens mest upraktiske bil(bagasjemessig), men som er full av moro og får mye oppmerksomhet: Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Z3 cabriolet er mer aktuell i så fall. Har også tenkt litt på smarten men det er noe jeg ikke helt liker med fronten. Og så er den så veldig liten den bilen også... Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Den er knøttliten, helt sant. Men gud så morsom, liker du gokart elsker du roadsteren. ..Dessuten er det en haug av penger å spare på denne ved import, grunnet de moderate tallene(vekt/vol/hk) Endret 17. mars 2010 av toth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå