Gjest TS Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hva er viktigs for deg for å bli tiltrukket av en dame? Fjes eller kropp? Jeg forstår selvsagt begge deler er å foretrekke, men hva vil du si er viktigs? Hva er å foretrekke? Som et eksempel: Feset til Megan Fox på kroppen til Erna Solberg eller omvendt? Selv har jeg en greie for kropp. Jeg ser så og si ikke fjeset, det er i alle fall sisteprioritet. En fast, men formfull kropp er topp! Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 For min egen del synes jeg fjeset er mye, mye viktigere enn kroppen. Jeg har blitt tiltrukket av alle mulige kropper. Liten og tynn, høy og tynn, stor og tykk, stor og sterk, medium, osv. Men han må ha et fjes jeg liker. Tror jeg kunne tent på 95% av alle kropper (på min egen alder) så lenge fjeset var fint. Kan ikke si det samme andre veien da (hvis vi BARE tenker utseende). Men jeg er jenta da, så veit ikke om mitt svar har noe å si Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Vil helst ha i både pose og sekk. Vet ikke helt hva jeg vil gå etter hvis jeg må velge en av dem. Må kanskje bli ansikt, men kropp er like viktig. Huff var ikke lett dette her :/ Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Ved første øyekast er det fjeset, men ser hun ut som huldra ellers så blir det vel med tanken. Blir som sagt her, vil gjerne ha i pose og sekk Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Kropp. Lettere å tre en papirpose over hodet hvis jeg absolutt må velge. Nei.. Jeg ser på helheten. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Vel, min mening er at hvis man har en søplepose å tre over hodet så er det bare å smelle på^^ Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 helheten som teller ja. Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Kropp og ansikt blir stygt med en dårlig personlighet, de peneste menneskene jeg kjenner vil være totalt uinteresserte og stygge for noen som ikke kjenner vedkommende men velger fjes foran kropp. Lenke til kommentar
Joanna- Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg stilte det samme spørsmålet til 2 gutte venner av meg og dette var svaret jeg fikk: Er du ute etter bare sex så er kropp viktigere. Du kan plassere en papirtute over hodet på dama for å slippe å se ansiktet. (in case,ugly face) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 To off topic poster forsvant, hold dere til tema. Trollbeskyldninger rapporterer man Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Begge deler, ett kropp uten ansikt ( fjes ) virker skremmende på meg, og ett ansikt uten kropp minimerer den seksuelle utfoldelse betraktelig. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Må nok si begge er veldig viktig. Men hadde foretrukket en pen jente med dårlig kropp, istedenfor en kvisete, ekkel jente med herlig kropp! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ansikt, fordi det ofte er lettere å gjøre noe med kroppen sin. 1 Lenke til kommentar
Gjest Meg Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg greier ikke å være sammen med en jente jeg synes har stygt fjes eller stygg kropp. Men når det gjelder om jenta enten har et veldig pent ansikt og en ok kropp, eller et ok fjes men en veldig pen kropp så prioriterer jeg fjeset. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Ansikt er mye, mye viktigere for meg enn kropp. Lenke til kommentar
Erased Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hvem faller vel ikke for et herlig smil og øyne som får smøret i pungen til å frese? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Ansiktet først og fremst. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Ansikt er viktigst - pen kropp er et stort pluss. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Ansikt uten pen kropp funker ikke. Hva som er pent kan variere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg