Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er viktigst, kropp eller fjes?

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Hva er viktigs for deg for å bli tiltrukket av en dame? Fjes eller kropp? Jeg forstår selvsagt begge deler er å foretrekke, men hva vil du si er viktigs? Hva er å foretrekke? Som et eksempel: Feset til Megan Fox på kroppen til Erna Solberg eller omvendt?

Selv har jeg en greie for kropp. Jeg ser så og si ikke fjeset, det er i alle fall sisteprioritet. En fast, men formfull kropp er topp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min egen del synes jeg fjeset er mye, mye viktigere enn kroppen. Jeg har blitt tiltrukket av alle mulige kropper. Liten og tynn, høy og tynn, stor og tykk, stor og sterk, medium, osv. Men han må ha et fjes jeg liker. Tror jeg kunne tent på 95% av alle kropper (på min egen alder) så lenge fjeset var fint. Kan ikke si det samme andre veien da (hvis vi BARE tenker utseende). Men jeg er jenta da, så veit ikke om mitt svar har noe å si :)

Lenke til kommentar

Jeg stilte det samme spørsmålet til 2 gutte venner av meg og dette var svaret jeg fikk:

Er du ute etter bare sex så er kropp viktigere. Du kan plassere en papirtute over hodet på dama for å slippe å se ansiktet. (in case,ugly face)

Lenke til kommentar

Jeg greier ikke å være sammen med en jente jeg synes har stygt fjes eller stygg kropp. Men når det gjelder om jenta enten har et veldig pent ansikt og en ok kropp, eller et ok fjes men en veldig pen kropp så prioriterer jeg fjeset.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...