Sayid Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Tenkte å kjøpe meg ein ny laptop for gaming og vilken som ville vert best å kjøpe til å klare å kjøre blant annet Battlefield 2, S.T.A.L.K.E.R, F.E.A.R, Silent Hunter spillene, S.W.A.T 4 og andre spill som kan vere krevende å kjøre. Tenkte på ein pris på 10k Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Det finnes i grunn to "klasser" med gaming laptops, den ene bruker skjermkort som HD5650 og du får dem så billig som 5995, og opp mot 8000 med bedre prosessor og så videre. Du har også denne modellen med det noe bedre 5730 til rundt 8000, men skal du ha noe bedre enn dette, må nok godt over 10000. Eksempelvis kommerKunshan W860 på rundt 14000 konfigurert med "skikkelige saker". Det er i grunn et slags vakuum rundt 10000 kroner, så du må nok enten opp eller ned. Selv har jeg en Compal KHLB2, som tilhører den "nedre klassen" og er storfornøyd med den. Jeg får grei grafikkytelse men den er fortsatt relativt billig, lett og har greit batteri. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Ok, har i vertfall litt å pønske på Vilken spill spiller du på din Compal KHLB2? Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Har spilt Fallout 3, Dirt 2, Dragon Age, Risen, Oblivion, Unreal Tournament 3 og WoW på den. Alt har gått på max eller tilnærmet max, dog med en litt beskjeden oppløsning, 1366x768. Edit: fikk nettopp vite i en annen tråd at det visst nok finnes en god gaminglaptop til rundt 10 000. Endret 12. mars 2010 av Dauemannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå