Laman Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Noen som vet når Halo-leketøyene kommer til Norge? hvis de gjør det da..... Lenke til kommentar
cow Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Noen som vet når Halo-leketøyene kommer til Norge?hvis de gjør det da..... kan u ikke bare bestille fra usa da?blir sikkert mye billigere Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Noen som vet når Halo-leketøyene kommer til Norge?hvis de gjør det da..... kan u ikke bare bestille fra usa da?blir sikkert mye billigere Trodde jeg også at det ble når jeg bestilte en del kjeder og t-shirts fikk sjokk og hjerte infarkt når jeg så moms og skatt og alle de greiene der. ble over 600kr dyrere en i norge! Mulig at det var et isolert tilfelle men det er vel den samme takst på alt tror jeg.. Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Tror egentli ikke at de kommer til norge, siden (jeg tror) det ikke vil være så veldig mange som vil kjøpe her.. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 http://halo.bungie.net/site/halo/features/...gallery_12.html Der har dere linken til lekene Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Der har dere linken til lekene store barn, store gleder? :smile: Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Det kunne jo hende at f.eks. EB får de inn om du er så heldig å bo i nærheten av en slik butikk, men det sikreste er vel å bestille fra USA. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg digger halo og fikk lyst å ha noen figyrer i hylla på rommet mitt ikke til å leke med...... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Vil ikke nekte for at det hadde vært kult å hadd en master chief i bokhylla som pynt Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hør med Avalon om de skal/kan importere noen da. www.avalon.no trur eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå