kunstspire Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg har et bilde av en kunstner som er litt kjent. Nå tenker jeg på å selge det, men vet ikke helt hvilken pris jeg skal be om. Bildet er også rammet inn på rammeverksted. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Det beste er å kontakte slikt som eksempelvis Grev Wedels auksjoner, og få en med ekspertise i feltet til å kikke og vurdere dem for deg. http://www.gwpa.no/sider/23/hvordan_selge.html Hvilken kunstner er det snakk om forresten? EDIT: Dersom det faktisk er en kunstner av det mer kjente slaget, så burde det være en smal sak å slå et blikk tilbake på eldre auksjoner for å få et lite hint om hvor prisnivået ligger. Verdien varierer ettersom det er signatur på verket eller ikke, om det er malt eller om det er trykk, hva slags papir som er brukt, antall eksemplarer av det samme verket, motiv og historie osvosv. Endret 11. mars 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
HValder Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Du må kome med meir info enn det der. Lenke til kommentar
kunstspire Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Bildet er en tekstilkreasjon av Marianne Lien fra Bergen. Jeg vet det ikke er snakk om de helt store summene her, men jeg har virkelig ikke peiling og trenger litt råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå