Gå til innhold

Hodeplagg - Hva synes DU er kult?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann,

 

kom over en fyr en dag som hadde et "mini pannebånd" som lignet på en strikk for å holde håret på plass kamuflert med hvit puma skrift rundt hele strikken.

 

Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Finnes det på nett? Har aldri sett det før, gjorde også et søk på det uten resultater..

 

Brukes til trening

Lenke til kommentar

Heisann,

 

kom over en fyr en dag som hadde et "mini pannebånd" som lignet på en strikk for å holde håret på plass kamuflert med hvit puma skrift rundt hele strikken.

 

Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Finnes det på nett? Har aldri sett det før, gjorde også et søk på det uten resultater..

 

Brukes til trening

 

De selges på sportsbutikker :D Har mange selv! De selges også på glitter, men jeg har kjøpt mine på intersport. Har puma og adidas ;)

Lenke til kommentar

Så i noen butikker i går i oslo langs karl johan etter en slik hat, men fant ingen. Hattebutikken har det heller ikke. Noen som har peil på en butikk i oslo som selger en slik? Jeg vet Carlings hadde en slik før, men de jeg så i hadde ikke det lengre.

 

Det ligger en sjappe nederst i rosenkrantzgate ved kaia. De selger vel mest souvenirer, men har en del hatter også.

 

Ferner Jacobsen har sikkert hatter.

Endret av ryback
Lenke til kommentar

Heisann,

 

kom over en fyr en dag som hadde et "mini pannebånd" som lignet på en strikk for å holde håret på plass kamuflert med hvit puma skrift rundt hele strikken.

 

Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Finnes det på nett? Har aldri sett det før, gjorde også et søk på det uten resultater..

 

Brukes til trening

 

De selges på sportsbutikker :D Har mange selv! De selges også på glitter, men jeg har kjøpt mine på intersport. Har puma og adidas ;)

 

 

Danke! Får vel ture innom G-sport imorgen da :)

Lenke til kommentar

ArliC,

 

Det er en 'bjønnefitte' (jeg kan ikke si hvor mye jeg hater det navnet), og bildet impliserer ikke at den hverken er for stor eller liten. Såfremt 'bjønnefitta' er i riktig størrelse, passer den.

 

 

Eventuelt bare kalle det Ushanka som det faktisk heter. Bjønnefitte høres utrolig harry ut :)

 

Forøvrig kan jeg også si at disse toppluene der det står "Stussy" ikke er spesielt tiltalende. Faktisk så er de stygge.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

ArliC,

 

Det er en 'bjønnefitte' (jeg kan ikke si hvor mye jeg hater det navnet), og bildet impliserer ikke at den hverken er for stor eller liten. Såfremt 'bjønnefitta' er i riktig størrelse, passer den.

 

 

Eventuelt bare kalle det Ushanka som det faktisk heter. Bjønnefitte høres utrolig harry ut :)

 

Forøvrig kan jeg også si at disse toppluene der det står "Stussy" ikke er spesielt tiltalende. Faktisk så er de stygge.

 

Må si meg enig med begge deler :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...