Kavinsky Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Det rett og slett en skikkelig stygg hatt. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Fedora Alarm, alarm. Harry! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Haha, den var ikke pen altså... Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Heisann, kom over en fyr en dag som hadde et "mini pannebånd" som lignet på en strikk for å holde håret på plass kamuflert med hvit puma skrift rundt hele strikken. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Finnes det på nett? Har aldri sett det før, gjorde også et søk på det uten resultater.. Brukes til trening Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Er vel bare å gå på H&M eller en typisk "jentebutikk" og spørre etter hårbånd? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 dat hat Så i noen butikker i går i oslo langs karl johan etter en slik hat, men fant ingen. Hattebutikken har det heller ikke. Noen som har peil på en butikk i oslo som selger en slik? Jeg vet Carlings hadde en slik før, men de jeg så i hadde ikke det lengre. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 Ring 816 49 300 og spør etter Bowler, han vet nok hvor de selger Bowler-hatter! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 Haha, kykkeli kokkos Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 Duurp. Feil nummer jo. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 det er ikke en bowler Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 Heisann, kom over en fyr en dag som hadde et "mini pannebånd" som lignet på en strikk for å holde håret på plass kamuflert med hvit puma skrift rundt hele strikken. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Finnes det på nett? Har aldri sett det før, gjorde også et søk på det uten resultater.. Brukes til trening De selges på sportsbutikker Har mange selv! De selges også på glitter, men jeg har kjøpt mine på intersport. Har puma og adidas Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 Ring 815 49 300 og spør etter Bowler, han vet nok hvor de selger Bowler-hatter! Lenke til kommentar
ryback Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Så i noen butikker i går i oslo langs karl johan etter en slik hat, men fant ingen. Hattebutikken har det heller ikke. Noen som har peil på en butikk i oslo som selger en slik? Jeg vet Carlings hadde en slik før, men de jeg så i hadde ikke det lengre. Det ligger en sjappe nederst i rosenkrantzgate ved kaia. De selger vel mest souvenirer, men har en del hatter også. Ferner Jacobsen har sikkert hatter. Endret 24. mars 2010 av ryback Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Heisann, kom over en fyr en dag som hadde et "mini pannebånd" som lignet på en strikk for å holde håret på plass kamuflert med hvit puma skrift rundt hele strikken. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Finnes det på nett? Har aldri sett det før, gjorde også et søk på det uten resultater.. Brukes til trening De selges på sportsbutikker Har mange selv! De selges også på glitter, men jeg har kjøpt mine på intersport. Har puma og adidas Danke! Får vel ture innom G-sport imorgen da Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) ArliC, Det er en 'bjønnefitte' (jeg kan ikke si hvor mye jeg hater det navnet), og bildet impliserer ikke at den hverken er for stor eller liten. Såfremt 'bjønnefitta' er i riktig størrelse, passer den. Eventuelt bare kalle det Ushanka som det faktisk heter. Bjønnefitte høres utrolig harry ut Forøvrig kan jeg også si at disse toppluene der det står "Stussy" ikke er spesielt tiltalende. Faktisk så er de stygge. Endret 28. mars 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 ArliC, Det er en 'bjønnefitte' (jeg kan ikke si hvor mye jeg hater det navnet), og bildet impliserer ikke at den hverken er for stor eller liten. Såfremt 'bjønnefitta' er i riktig størrelse, passer den. Eventuelt bare kalle det Ushanka som det faktisk heter. Bjønnefitte høres utrolig harry ut Forøvrig kan jeg også si at disse toppluene der det står "Stussy" ikke er spesielt tiltalende. Faktisk så er de stygge. Må si meg enig med begge deler Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 TAKK! Mchansern. Nå må jeg bare huske det korrekte navnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå