anothernoob Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Beklager at jeg lager enda en ny tråd, men det her skal være et enkelt spm. Hva skjer hvis jeg sletter svchost.exe? Er det en fil som lager krøll på datamaskinen eller er det en fil som skal kjøre? sliter med at jeg ikke får lastet ned noe virusprogramm, og når jeg prøver å kjøre avast så krasjer datamaskinen. Og data'n er forferdelig treg, oppgavelinjen står stille fra oppstart, kan det være at maskinen kjører for mange prosseser i oppstart og hvordan gjør jeg noe med det? Takk for svar Hadde blitt ekstremt glad for å få fikser problemet til i morgen Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Emnetittelen er endret til noe mer beskrivende, se her for mer info. Emnetittelen brøt også med tre-ords-regelen. Du kan ikke slette svchost.exe, det er en del ting som er avhengig av den. Lenke til kommentar
anothernoob Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Okei :-/ noen som vet hva jeg kan gjøre? skulle gjerne hatt tak i musikken min til i morgen. Når jeg her fått ut den så kommer det nok inn windows 7 rimelig fort. Kan det hjelpe og resette bios? sikkermodus funker heller ikke btw Lenke til kommentar
rikardo Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Vet ikke nøyaktig hva den gjør, men den skal være der :-) Tror nok ikke så mye skjer om du avslutter den, kommer nok bare tilbake igjen hehe Lenke til kommentar
Adjin Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 http://itpro.no/art/12409.html svchost er ikke problemet ditt. For å endre hvilke programmer som kjører ved oppstart kan du åpne startmeny, velg kjør og skrive inn msconfig trykk på oppstart og du kan velge nøyaktig hva som skal kjøre ved oppstart. Høres ut som maskinen din trenger en real oppryddning. har du mulighet kan du spare mye tid på å legge inn windows på nytt, men da må ha backup av alt du vil ha på maskinen din først da det fjærner alt når du formaterer. Er det ikke mulig kan du begynne med å laste ned og kjøre spybot og adaware. Det er en rekke online virus scannere, kjør en eller flere av dem. Har du installert et antivirus program? hvis ikke, Anbefaler å laste ned microsoft essentials, starte maskinen i sikker modus og installere det. Mest effektive måte å hente musikken din på er vel å lage en linux disk, kan starte og kjøre hele os fra cd, da har du full tilgang til filene dine. greit om du har en egen disk å flytte ting over på... Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå