Gå til innhold

Hvor ble mannen av?

Anbefalte innlegg

En tanke:

Kanskje mannen i samfunnet kan gå i hva han vil, så lenge han driter i hva andre mener?

Jeg driter i hva andre mener om klærne mine, så jeg går rundt i joggebukse, t-skjorte/genser og nå: militærsko.

_Kanskje_ mannen også kan gå rundt i D&G eller hva det heter, så lenge han ikke bryr seg om hva andre mener, men fordi han vil selv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PS: Har forståelse for at mange liker strikk rundt buksa, buksa inni sokkene, sokkene oppunder knerne, solarium i helgene og "druse" med champis i helgene, bare de ikke prøver å trykke det over på meg! For jeg liker behagelige klær, bilen min, alt som går på strøm, biffen "rare" og iskaldt øl!

Det er kun mennesker som ikke forstår seg på mat som bestiller noe annet enn rare.

Bare fordi jeg forsøker å se velstelt og velkledd ut så skal jeg liksom ikke være ordentlig mann? Hadde jeg derimot tatt på meg en gammel og hullete bukse, samt en sliten jakke så ville det gjøre meg til en ekte mann. Det er jo i grunn det dere påstår. Den konklusjonen synes jeg er for simpel, virker i det hele tatt lite gjennomtenkt.

Og det er vi som blir beskylt for å være overfladiske :whistle:

Lenke til kommentar

For jeg liker behagelige klær, bilen min, alt som går på strøm, biffen "rare" og iskaldt øl!

Jeg liker å kle meg pent og se velstelt ut, biler, båter, alt som går på strøm, jakt og idrett. Jeg mekker mine egne datamaskiner, jeg driver med hjemmelading for min jaktrifle, jeg er medlem av pistolklubb. Jeg mekker ikke biler eller båter, men jeg synes det er gøy avlikevel. Både kjøre, se og lese om båter og biler.

Bare fordi jeg forsøker å se velstelt og velkledd ut så skal jeg liksom ikke være ordentlig mann? Hadde jeg derimot tatt på meg en gammel og hullete bukse, samt en sliten jakke så ville det gjøre meg til en ekte mann. Det er jo i grunn det dere påstår. Den konklusjonen synes jeg er for simpel, virker i det hele tatt lite gjennomtenkt.

PS: Kan være ren trolling fra TS også for alt hva jeg kan tyde. Påstandene er såpass harde og vil derfor skape ukonstruktiv debatt. Det nærmeste vi kommer en konklusjon på dette emnet er simpelthen at folk er forskjellige.

For å være fair satte jeg jo opp stereotypen her, altså de gutta som har sokkene tredd rundt buksa, og de er dratt opp, hårstrikken er i, de bruker eye-liner og buksene er nesten like stramme blitt som de var på 70 tallet! Dette er typen gutter jeg ikke vil etterligne for å imponere noen jente!

Hadde du komentert hele innlegget mitt, hadde du vel sett at jeg er relativt nøytral til hva andre velger å gjøre, men poengterte at enkelte drar strikken litt for langt til å kunne kalle seg selv menn. (tenker da på gutta som bruker mer tid på utseende enn dama gjør)

Lenke til kommentar

Er enig med mye som står her, men jeg kommer aldri til å kle meg i noe moteklær for å se bra ut for det motsatte kjønn! Heldigvis lever jeg i trua at det fortsatt finnes damer som liker en ordentlig mann, som ikke sminker seg, ikke drømmer om deltakelse på Paradise, ikke syter og liker å pusle med praktiske ting!

Selvfølgelig finnes det oppegående jenter som ikke drømmer om gutter som sminker seg og drømmer om Paradise White Trash Hotel, men det betyr ikke at de ikke er opptatt av hvordan en mann kler seg og ser ut! Ordentlige jenter går etter ordentlige menn. Det finnes som sagt mellomting av det som er nevnt i denne tråden.

Prøvde vel å poengtere dette ved å ikke påstå at jeg går i hullete bukser og skinnjakke :) Jeg ER en mellomting vil jeg si! Finnes folk som bryr seg enda mindre enn meg, men vil bare ikke gå på tverke av hva jeg faktisk syntes er litt feminint! Da mener jeg; Regelmessig solarium (kall meg teit, men ser ikke poenget! Er norsk og jobber mye ute, blir aldri helt hvit), bukser som er jumbo-stramme (Rett og slett ubehagelig, og er lei av og ta feil av gutter og jenter når jeg kaster et blikk på en flott bakdel =) ) og sminke til gutter! Det syntes jeg er verst av alt, og grenser til en ørefik!

Det er media og kjøpepresset som gjør at det lages til gutter, og jo fler som bruker det, jo mer press blir det!

Uansett :p Håper det klarna opp hva jeg mener! Respektere folk uansett, bare de lar meg gjøre som jeg vil :)

Lenke til kommentar

Akkurat det med sminke og gutter er tatt opp før en eller annen gang her på forumet, og jeg tror det endte med en slags konklusjon på at det er ok om du bruker dekkstift eller lignende om du sliter med arrdannelser eller veldig uren hud...

Ja det kan jeg være enig i! :)

Lenke til kommentar

Helt enig trådstarter. For øyeblikket sitter jeg i en tømmermannsjakke og en olabukse som begynner å bli passe slitt. Er på nippet til å bli lommemannen. Når buksa kommer til det stadiet, da blir det en arbeidsbukse som jeg bruker når jeg er ute i skogen og kløyver ved!

Lenke til kommentar

Er vel kanskje ikke fullt så ekstrem som trådstarter... men veldig enig, bryr meg fint lite om mote. Tenker kun på det jeg synes ser bra ut og liker absolutt ikke å handle klær, "desverre? :p ".

Kan ikke få satt ord på hvor mye jeg hater hip hop + sosse stilen, for ikke å si den jevnlige brukeren "les 15-17 åring som ser på seg som verdens tøffeste, selv om han knapt kan gro ferskendunsbart og har kroppsmassen til en maratonløper minus kondisjonen."

Endret av ElderScrollsinisten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...