Gå til innhold

Hvor ble mannen av?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betaler gjerne mer enn en Edvard Munch for en fin genser

Javel...

Det ville ikke jeg gjort, selv om jeg antar du tenker på de rimeligste verkene hans. Munch er Munch uansett om det er verdt 2k eller flere millioner. Sånt bytter man ikke bort mot en genser, og spesielt ikke mot kun en eneste genser.

Gjerne mer enn en Edvard Munch? Da får jeg nesten lyst til å spørre deg rett ut hvem du faktisk er.

Lenke til kommentar

Betaler gjerne mer enn en Edvard Munch for en fin genser

Javel...

Det ville ikke jeg gjort, selv om jeg antar du tenker på de rimeligste verkene hans. Munch er Munch uansett om det er verdt 2k eller flere millioner. Sånt bytter man ikke bort mot en genser, og spesielt ikke mot kun en eneste genser.

Gjerne mer enn en Edvard Munch? Da får jeg nesten lyst til å spørre deg rett ut hvem du faktisk er.

Bra jobba! SLI =D Jeg knuser sjeldent de lilla lappene, men forstod såpass.

Lenke til kommentar

For en forvirrende tråd.

Ekte menn kjøper seg sjelden bukse til 200kroner og ekte menn går heller ikke rundt i klær som resten av saueflokken går i(uavhengig om klærne koster 100kr eller 1000kr)

Eksempel på en "ekte mann" er for eks David Beckham. Fyren har stil og utstråler det(han bruker også skinnjakke :) )

Et eksempel på det motsatte er for eks John Arne Riise, snakk om kvinnfolk...

Nå blir jo dette veldig hvordan man definerer "en ekte mann". Folk som ikke tar utseende alvorlig ser jeg på som white trash. Det er en grunn til at folk ikke går rundt i joggebukse, collegegenser og joggesko ute blant folk. Joda, noen raring mener at dette er sosialt akseptert, men det er det faktisk ikke. Joggesko ute på byen er for eks en klassiker... Hallo?

Lenke til kommentar

Dog er det jo digg at vi har folk som ErikBlodøks fortsatt, som kan komme å klippeplenen min og hogge ved for meg på hytta :D

Touché. :D

hahaa, fin kommentar ! :D

Nei, nå har jeg spist havregrynen min og skal nå ut løfte vekter etter eggene. kroppshårene stikker ut over alt fra tanktoppen og det driter jeg i.. jeg er kvit som et lik og har rufsete hår. Etterpå så skal jeg skru opp utelampa som jeg nå skulle ha gjort for 3 måneder siden. Whoah! *klø seg på magen *

Ontopic: Det å sammenligne kongelige mennesker, baroner og diverse annet rikmannsfolk med dagens gjennomsnittelige mann blir jo feil. Ettersom de rike ikke representerer the average joe..

Lenke til kommentar

Dog er det jo digg at vi har folk som ErikBlodøks fortsatt, som kan komme å klippeplenen min og hogge ved for meg på hytta :D

Touché. :D

hahaa, fin kommentar ! :D

Nei, nå har jeg spist havregrynen min og skal nå ut løfte vekter etter eggene. kroppshårene stikker ut over alt fra tanktoppen og det driter jeg i.. jeg er kvit som et lik og har rufsete hår. Etterpå så skal jeg skru opp utelampa som jeg nå skulle ha gjort for 3 måneder siden. Whoah! *klø seg på magen *

Ontopic: Det å sammenligne kongelige mennesker, baroner og diverse annet rikmannsfolk med dagens gjennomsnittelige mann blir jo feil. Ettersom de rike ikke representerer the average joe..

AMEN!

Lenke til kommentar

Også har vi generaliseringen der igjen. Dersom noen ikke prioriterer klær, så går prioriteringen bastant til å style Volvoen :roll:

Nei, men å bruke det som et eksempel er greit. Det er vel det samme om man prioriterer sykkelutstyr, skiutstyr, fotballutstyr, bildeler, motorsykkeldeler, datautstyr osv. Poenget er at det handler om prioriteringer og interesser.

Lenke til kommentar

Også har vi generaliseringen der igjen. Dersom noen ikke prioriterer klær, så går prioriteringen bastant til å style Volvoen :roll:

Hva blir det neste? fuktighetskrem? Hva skjedde med skinnjakke og hull i buksa? Det er macho det! Nei, spør du meg så finner jeg dette ganske fjernt. Jeg bruker penger på bil, elektronikk, store høytalere, en øks.

Som flere andre har påpekt, handler det om prioriteringer. Jeg bruker hvertken penger på bil, elektronikk, store høytalere eller øks (lol). Bruker det heller på klær.

Egil: TS skrev at han bruker penger på bil, volvo er nok bare et eksempel :)

Lenke til kommentar

Bruker penger på store høyttaler!??!

Hvor gammel er du? Jeg bruker penger på bra anlegg uavhengig av størrelse, så lenge de spiller greit til fest.

Ved å skrive store høytalere prøver jeg å gi det litt sånn tegneseriebladet Pondus + gutteaktig preg over det. Selv setter jeg lydkvalitet i første rekke. hvordan de ser ut eller store de er spiller ingen rolle.

Lenke til kommentar

Det jeg tenker om dette er; "Business men" kler seg i dress, fine sko osv, det samme gjelder andre "festligheter" som begravelse. Man kler seg pent, så hvorfor ikke holde seg sånn, istedet for å gå tilbake til å se ut som en boms.

Problemet med teorien om at "skikkelige mannfolk" bruker skinnjakke, olabukser osvosv er bare tullprat.

For å bevise:

Real man rite?

post-180779-1268746939,5506_thumb.jpg

Real man, no!

post-180779-1268746990,8825_thumb.jpg

Begge har skinnjakke, den ene litt mer gay enn den andre tror du ikke?

Dette er det vi kaller mote. Olabukser og skinnjakke var mote for lenge siden, nå har alle barske mannfolka gått over til dagens mote.

Skinnjakke og olabukse/hullete bukse har absolutt ingenting med manndom og gjøre, det var bare "fashion".

Mote=1

Barske mannfolk=0

Ps: ROTETE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...