Henrik C Skrevet 14. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2010 Ta en titt på Zara, må kanskje legge i en hundrelapp eller to på hvert ekstra plagg, men er mye bedre passform og ser generelt bedre ut. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 14. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2010 Betaler gjerne mer enn en Edvard Munch for en fin genser Javel... Det ville ikke jeg gjort, selv om jeg antar du tenker på de rimeligste verkene hans. Munch er Munch uansett om det er verdt 2k eller flere millioner. Sånt bytter man ikke bort mot en genser, og spesielt ikke mot kun en eneste genser. Gjerne mer enn en Edvard Munch? Da får jeg nesten lyst til å spørre deg rett ut hvem du faktisk er. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2010 Betaler gjerne mer enn en Edvard Munch for en fin genser Javel... Det ville ikke jeg gjort, selv om jeg antar du tenker på de rimeligste verkene hans. Munch er Munch uansett om det er verdt 2k eller flere millioner. Sånt bytter man ikke bort mot en genser, og spesielt ikke mot kun en eneste genser. Gjerne mer enn en Edvard Munch? Da får jeg nesten lyst til å spørre deg rett ut hvem du faktisk er. Bra jobba! SLI =D Jeg knuser sjeldent de lilla lappene, men forstod såpass. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 14. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Bah, jeg tenkte naturligvis ikke på det. Når jeg leser Edvard Munch tenker jeg først og fremst på kunstneren, og glemmer helt at han faktisk preger tusenlappen. My mistake, carry on... Endret 14. mars 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 14. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2010 For en forvirrende tråd. Ekte menn kjøper seg sjelden bukse til 200kroner og ekte menn går heller ikke rundt i klær som resten av saueflokken går i(uavhengig om klærne koster 100kr eller 1000kr) Eksempel på en "ekte mann" er for eks David Beckham. Fyren har stil og utstråler det(han bruker også skinnjakke ) Et eksempel på det motsatte er for eks John Arne Riise, snakk om kvinnfolk... Nå blir jo dette veldig hvordan man definerer "en ekte mann". Folk som ikke tar utseende alvorlig ser jeg på som white trash. Det er en grunn til at folk ikke går rundt i joggebukse, collegegenser og joggesko ute blant folk. Joda, noen raring mener at dette er sosialt akseptert, men det er det faktisk ikke. Joggesko ute på byen er for eks en klassiker... Hallo? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2010 Nå vil jeg påstå at John Arne Riise er mye mer mann en David Beckham Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2010 Dog er det jo digg at vi har folk som ErikBlodøks fortsatt, som kan komme å klippeplenen min og hogge ved for meg på hytta Touché. hahaa, fin kommentar ! Nei, nå har jeg spist havregrynen min og skal nå ut løfte vekter etter eggene. kroppshårene stikker ut over alt fra tanktoppen og det driter jeg i.. jeg er kvit som et lik og har rufsete hår. Etterpå så skal jeg skru opp utelampa som jeg nå skulle ha gjort for 3 måneder siden. Whoah! *klø seg på magen * Ontopic: Det å sammenligne kongelige mennesker, baroner og diverse annet rikmannsfolk med dagens gjennomsnittelige mann blir jo feil. Ettersom de rike ikke representerer the average joe.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2010 Man trenger ikke å være rik for å kle seg pent. Det handler bare om å prioritere det i stede for neonlys til 240'en som sikkert noen prioriterer i stede for... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2010 Også har vi generaliseringen der igjen. Dersom noen ikke prioriterer klær, så går prioriteringen bastant til å style Volvoen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2010 Dog er det jo digg at vi har folk som ErikBlodøks fortsatt, som kan komme å klippeplenen min og hogge ved for meg på hytta Touché. hahaa, fin kommentar ! Nei, nå har jeg spist havregrynen min og skal nå ut løfte vekter etter eggene. kroppshårene stikker ut over alt fra tanktoppen og det driter jeg i.. jeg er kvit som et lik og har rufsete hår. Etterpå så skal jeg skru opp utelampa som jeg nå skulle ha gjort for 3 måneder siden. Whoah! *klø seg på magen * Ontopic: Det å sammenligne kongelige mennesker, baroner og diverse annet rikmannsfolk med dagens gjennomsnittelige mann blir jo feil. Ettersom de rike ikke representerer the average joe.. AMEN! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2010 Også har vi generaliseringen der igjen. Dersom noen ikke prioriterer klær, så går prioriteringen bastant til å style Volvoen Nei, men å bruke det som et eksempel er greit. Det er vel det samme om man prioriterer sykkelutstyr, skiutstyr, fotballutstyr, bildeler, motorsykkeldeler, datautstyr osv. Poenget er at det handler om prioriteringer og interesser. Lenke til kommentar
SML Skrevet 15. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2010 Også har vi generaliseringen der igjen. Dersom noen ikke prioriterer klær, så går prioriteringen bastant til å style Volvoen Hva blir det neste? fuktighetskrem? Hva skjedde med skinnjakke og hull i buksa? Det er macho det! Nei, spør du meg så finner jeg dette ganske fjernt. Jeg bruker penger på bil, elektronikk, store høytalere, en øks. Som flere andre har påpekt, handler det om prioriteringer. Jeg bruker hvertken penger på bil, elektronikk, store høytalere eller øks (lol). Bruker det heller på klær. Egil: TS skrev at han bruker penger på bil, volvo er nok bare et eksempel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2010 Akkurat det harryeksempelet med Volvo 240 og stylet bil synes jeg har gjentatt seg selv litt vel mange ganger i tråden her. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Bruker penger på store høyttaler!??! Hvor gammel er du? Jeg bruker penger på bra anlegg uavhengig av størrelse, så lenge de spiller greit til fest. Endret 15. mars 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
SML Skrevet 15. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2010 Er forsåvidt enig, Egil. Men jeg forstår det godt, etter hvilket inntrykk TS gir av førsteposten sin. Jeg tenkte automatisk på en typisk Bilen-og-Dama type, som er utrolig harry. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2010 Bruker penger på store høyttaler!??! Hvor gammel er du? Jeg bruker penger på bra anlegg uavhengig av størrelse, så lenge de spiller greit til fest. Ved å skrive store høytalere prøver jeg å gi det litt sånn tegneseriebladet Pondus + gutteaktig preg over det. Selv setter jeg lydkvalitet i første rekke. hvordan de ser ut eller store de er spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Fjernet en hel del off topic her også. Prøv å holde dere til trådens tema folkens. Bruk en kafétråd eller msn hvis dere skal ha små samtaler dere imellom Tilbakemeldinger tas på PM og ikk i tråden Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Det jeg tenker om dette er; "Business men" kler seg i dress, fine sko osv, det samme gjelder andre "festligheter" som begravelse. Man kler seg pent, så hvorfor ikke holde seg sånn, istedet for å gå tilbake til å se ut som en boms. Problemet med teorien om at "skikkelige mannfolk" bruker skinnjakke, olabukser osvosv er bare tullprat. For å bevise: Real man rite? Real man, no! Begge har skinnjakke, den ene litt mer gay enn den andre tror du ikke? Dette er det vi kaller mote. Olabukser og skinnjakke var mote for lenge siden, nå har alle barske mannfolka gått over til dagens mote. Skinnjakke og olabukse/hullete bukse har absolutt ingenting med manndom og gjøre, det var bare "fashion". Mote=1 Barske mannfolk=0 Ps: ROTETE Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Her snakker vi mannfolk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå