cloudnine Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Heisann. Fikk alt av deler i posten idag og har bygd pcen og alt det. Men når jeg slår den på får jeg ikke noe bilde på monitoren. Har dere noen aning på hva jeg kan ha gjort galt/ikke gjort? Takker for svar. Lenke til kommentar
anothernoob Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Har du satt sammen maskiner tidligere? Sjekket at du har koblet til ekstra strøm på skjermkortet hvis det trengs? Prøvd med både VGA og DVI? Lenke til kommentar
cloudnine Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Det har jeg ja. Har prøvd med begge deler ja. Men la merke til isted at tastaturet som er tilkoblet lyser ikke. Lenke til kommentar
Adjin Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 hmm. Vanlig vis mangler 4/8 pins kontakten på hk, den like ved cpu, når maskinen starter men uten bilde. Ellers kan det være mye rart, har du muligheter til å teste delene? altså har du noen gamle som kan settes inn istedet? Nøyaktig hva skjer når maskinen slås på? går vifter? evt grønne/røde lys? går hdd/dvd spiller? og så videre, jo mer info vi får jo ferre unødvendige tester trenger du å ta... Lenke til kommentar
cloudnine Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 PCen er oppe å kjører fint nå, windows installering as we speak. "Problemet" var bare at jeg ikke hadde trykket 4 pins kontakten ved siden av CPU skikkelig inn. :P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå