Lloyd Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hei, Jeg har all innamaten til min kommende LAN-racer, men mangler kabinett (og psu). Ønsker som sagt noe som er så lite som mulig (uten at det blir (alt) for varmt inni der). Komponentene jeg skal ha plass til er (i tillegg til hovedkortet (EVGA x-58 mATX)) Sapphire radeon 5870 gpu, Core i7 920 cpu, SSD disk og en enkel cd/dvd leser. Jeg har tenkt å legge meg på 650 watt psu. Forslag mottas med takk. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Har vore på utkikk etter det same ei stund sjølv, dette er nok det beste alternativet eg har funnet: Lan Gear. Einaste mindre eg har funnet som har plass til så store skjermkor er frå Shuttle og då er vi nede på mini ITX. Lenke til kommentar
Lloyd Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Var innom og tittet på da box tidligere, og var i ferd med å bestille nå, etter å at du tipset om det i tillegg... men $350 US var litt mye i shipping alene. Liker kabinettet, og de sier at det vil bli solgt i Europa fra midten av denne måneden, men jeg har ikke lyst til å vente. Er det ingen andre SFF/cubes som takler et 5870? pppprrrrrllllzzzzzz Lenke til kommentar
HValder Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Andrevalget mitt var vel Qmicra V2. Eg driv og ser på korleis eg kan få frakta Lan Gear kabinettet på ein billigare måte, hvis ikkje eg får til det veit eg ikkje kva eg skal gå for. Lenke til kommentar
Lloyd Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg liker kabinettene du har foreslått, men jeg trenger å ha dampmaskinen oppe å gå innen neste helg. Kan dette kabinettet romme alt stuffet jeg nevner i åpningsinnlegget? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Ja, men du kan ikkje benytte ein stor CPU kjølar og kabinettet bråkar som fy (etter kva eg har lest). Lenke til kommentar
dePt Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Lian Li PC-V351? Har det selv. Veldig fornøgd bortsett fra at det er litt varmt. Skal knekke inn 3 40mm vifter over I/O, satser på at det hjelper. Lenke til kommentar
Lloyd Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Takker så mye for gode bidrag. Da er de siste bitene bestilt og det ble et Lian Li PC-V351 kabinett. Ser fram til å få alle delene i hus og snekre dem sammen. Det er gode to år siden sist jeg bygget opp en maskin, men med en kombinasjon av tålmodighet og Tourettes syndrom skal jeg nok få det til igjen. Endret 15. mars 2010 av Lloyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå