steff1232145 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Jeg og en haug med andre driver å spiller airsoft og ser etter en annen løsning for å ringe til 15 stykk for å arrangere et spill. Så vi tenkte å lage vårt eget forum der vi kan skrive hvor, når, osv. Jeg har funnet en del gratis forumer på google men ingen kan "customize" slik jeg vil ha det (de fleste har bare 5 forskjelige temaer å velge imellom). Så er det noen som vet om hvor eller hvordan jeg kan lage mitt eget forum for 15 stykk og kan forandre på det slik jeg vil ha det? Ting som jeg ser på som positive er at bilder og slikt kan lastes opp ca.100 bilder og oppover, at det er gratis og at folk kan komme og skrive om de er med til f.eks. helga;) takker for alle svar og meninger:D ps har testet maxforum og norwegianforum;) Endret 11. mars 2010 av steff1232145 Lenke til kommentar
okasin Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Dette har jeg brukt før og fungere som en drøm http://phpbb.no/ og den er på norsk, og det er masse hjelp å få til dette, da det er mange som bruker dette.. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 takker Gå på Smfnew.com. Det er bra. Da trenger du ikke å instalere no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå