Stringer Bell Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ser for tiden etter ny bærbar, pris klassen er opp til 8K. Dette er kriteriene jeg vil ha i en slik pc: - Design. Jeg vil helst ha en pc som skiller seg litt ut designmessig! Ikke en helt standard som alle andre har. - Surfing, litt video og bildebehandling, moderat spilling ( football manager) og tekstbehandlig (mest sannsynlig student fra og med høsten). Dette er det jeg kommer til å bruke pcen til. - OK batteritid. Har sett litt på Mac i det siste og synes de virker spennende. Om jeg skulle hatt en slik er den rimeligste macbooken alternativet. Bynner å bli litt lei Windows vista, kan også nevne at jeg ikke har prøvd windows 7. Er Mac tingen for meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Spill har vel aldri vært greia på Mac (OSX). Mulig FM er spillbart, men antagelig lite annet. Dessuten er vel Mac dyrt i forhold til en maskin med Win7 (eller Linux). Jeg ville valgt det som ga mest for penga, men så er jeg fint lite opptatt av utseende på dingsen da... Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hvis du liker designet på macbook, og design betyr mest for deg, er jo macbook verdt å vurdere. Du skal allikevel være klar over at du får mye mer maskinvare for pengene ved å kjøpe en Windows-PC, for eksempel denne maskinen fra Asus. Den er en god del billigere enn Macbook, har bedre specs, er tynnere og lettere og har bedre batteritid. Og så liker jeg designet bedre. Macbooken har raskere prosessor, men den har også mye høyere TDP som gjør den varmere og gir dårligere batteritid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå