Gjest dave Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Hei,. Jeg har kjøpt med trådløst nettverk.. Men bør jeg ha på kryptering? Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Hei,. Jeg har kjøpt med trådløst nettverk.. Men bør jeg ha på kryptering? Ja, det bør du pga. av sikkerheten. Lenke til kommentar
boza Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Det er spørs egentlig hvor mye du vil sikre trafikken din det?? Hjemmenettverk?Langt fra naboer? Bedriftnettverk- da gjør jeg det uansett. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Det er spørs egentlig hvor mye du vil sikre trafikken din det?? Hjemmenettverk?Langt fra naboer? Bedriftnettverk- da gjør jeg det uansett. Nja... Om du har bra utstyr der wep kryptering ikke senker hastigheten for mye så ville jeg satt på kryptering uansett, er ikke stort arbeid, og trenger jo bare å gjørest en gang. Kjører 128 bits kryptering på min Cisco 350AP og der er nesten ikke hastigheten NOE lavere enn uten wep. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå