nieh Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Hei Har nå etterhvert skaffet meg litt kamerautstyr med en verdi rundt 15-16K, og tenkte at jeg etterhvert burde gå til anskaffelse av en forsikring. Tenker vel hovedsaklig på tyveri og fall/idiot forsikring Noen som har tips til selskaper som har gode avtaler (rimelige) og som dersom uhellet er ute ikke er håpløse å krangle med? Hein Endret 11. mars 2010 av nieh Lenke til kommentar
thomasmarthinsen Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Heisann Jeg har min forsikring gjennom If, og koster meg ca 1500 i året (om jeg ikke husker helt feil). Jeg har utstyr for rundt 50.000,- Da snakker vi idiotforsikring som dekker det meste, bortsett fra opprør og atomkrig (fakta!). Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Jeg har verdigjenstandsforsikring på mitt. 900,- pr år for 42.000,-. Egenandelen er på 10%, men minimum 500,-. Noen har også skaffet seg forsikring der man forsikrer en viss sum, også bruker man aldri/tar aldri med seg utstyr verdt mer enn den summen. Edit: Rettelse i tallene Endret 1. april 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå