celidog Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Heisann! Nå har jeg hatt litt problemer med norsk/engelsk karakterene mine og jeg føler ikke at jeg får de karakterene jeg fortjener. Jeg går i tiende klasse og har bare fått 2-3+ i engelskene. Er det noen som er så greie å vurderer prøven min? Engelsk Heldags.docx Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Avsnitt hadde iallefall ikke vært dumt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Ganske mye feil. Åpnet dokumentet ditt i mitt Word. Som da er Word 2003 (gammel stasjonær pc jeg sitter på for øyeblikket), og det kom en masse røde streker. Avsnitt bør du også vurdere å få med. Ville gitt fra en 2+ til 3 EDIT: Vet ikke hvor nøye læreren din er med det, men min lærer liker ikke amerikansk slang\forkortelser. "Gonna" f.eks Going to Endret 11. mars 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Gonna funker vel fint når det er personene som sier det, men ikke når det skal være formelle ting som brev, artikler osv. Syns den var sånn ca. midt på treet til å være på tiendeklasse-nivå. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ja. Det er jo engelsken din\hvordan du skriver de vurderer. Skrivefeil, tegnsettning, og alt det der. Det er jo det som blir vurdert. De setter kanskje et lite pluss viss det er en god fortelling eller stil. Så pass på at du skriver riktig. Stor bokstav på navn og etter punktum. Og hele den pakka som du bør kunne i 10. klasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå