Spectryx Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Heisann! TG10 nærmer seg, i fjor var første gangen min på TG og jeg skjønte fort at en hylle hadde vært kjekt. Derfor går jeg og en kompis sammen om å bygge en i år, tema holder vi foreløpig for oss selv. Det blir ikke bare en hylle for og oppbevare ting i, har noen fine ideer og det blir lys, lyd, vifter, knapper, stæsj og andre "plagsome" ting . Kommer til å ha en liten worklog her, samt TG forumet, så de av dere som er intereserte kan følge med Vedlagt ligger designet på hylla, farger osv får dere se når vi har fått skrudd sammen herligheten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Anbefaler deg å droppe "PA-anlegg"..alle hater sånt. Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Det er ikke snakk om en stor PA-rigg. Det blir endel av tema'et, så droppe det kommer jeg nok ikke til å gjøre, men når det er sagt så har jeg overhodet ingen planer om å spille på full guffe under hele TG heller Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Da har vi kommet et stykke på hylla, satser på at den får litt farge i morgen. Så begynner vi med det elektriske når den har tørket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå