Gå til innhold

Gmail. Slettet all e-post, og bruker fortsatt 10% av 7432MB

eLang

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har slettet all epost for noen uker siden. Husker at på det tidspunktet brukte jeg rundt 10% av ca 7GB.

Og det gjør jeg fortsatt, og det er bare litt over hundre mailer i innboksen. Papirkurven er også tom.

Så spørsmålet er om de gammle mailene ligger i et arkiv eller noe som jeg ikke finner/ser?...

(litt av grunnen til at jeg spør er at jeg trenger en mail fra i høst. Har prøvd å søke etter den uten hell...)

Edit: Dette er snakk om gmail på nett.

Endret av eLang
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremst reklamerer vel gmail med at du aldri skal behøve å slette mail, du bare arkiverer den. Men sletter du den så havner den vel i trash og blir der i 30 dager før den forsvinner. Sjekk der.

De 10% som forsatt er i bruk? Du har ikke bilder på picasa eller noen store vedlegg eller lignende som kan ta opp denne plassen?

Lenke til kommentar

De 10% som forsatt er i bruk? Du har ikke bilder på picasa eller noen store vedlegg eller lignende som kan ta opp denne plassen?

Har sett overalt uten å finne noe. Ikke noen store vedlegg heller, og ikke noe på picasa. Antall prosent brukt plass har ikke endret seg etter jeg slettet rundt 3000 mail.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...