RasmusKRiis Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Hva synes dere? 1/13 sec f/5.6 ISO 100 77 mm Det er plassert en lyskilde litt bak personen og lyser da ned på ansiktet. Jeg lurer litt på om den lille delen av t-skjorten er plagsom? Endret 11. mars 2010 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Synes det var veldig fint og uttrykksfullt jeg, gode kontraster...mulig det ikke burde vært kuttet så brått i toppen. RandiA Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Enig med Randi A, det var vel hardt kuttet i topp. For meg er ikke skjortefliken plagsom, det er et fint bilde, uttrykksfullt og pent lyssatt. Fine detaljer i ansiktet og .. vel bra! Lenke til kommentar
TGB Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) For mye hals. Kanskje fylt mer av bildet med ansiktet og potensielt kuttet mindre på toppen. Slik det er komponert nå er det kuttet i toppen for å gi rom for noe som kan virke som en ekstremt lang hals Edit: Fikk dobbelpost Endret 12. mars 2010 av TGB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå