tormoddf Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Se bilder av Sonys første bevegelsesspill. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 De har misforstått. Det er Frodo som er hobbiten. Ikke Aragorn, han er menneske. Forøvrig er jeg ikke så veldig begeistret over de foreløpig annonserte spilltitlene og det var vel hovedsaklig bowlingspillet som kanskje fristet. Ikke nok til at jeg kjøper den. Når det er sagt, så håper jeg de også kommer med forskjellige programmer alá de som de presenterte under techdemoen. Ikke kun fokuserer teknologien på spill. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hehe, nei synes at sword N shield spill blir ufattelig bra på move. Feks: Elder scrolls Oblivion. Vi får se Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Giantbomb har korte klipp (under minuttet) av flere av de forskjellige spillene som kommer til "move". Synes personlig at det ser ekstremt tamt ut, men vi får se. http://www.giantbomb.com/videos/ Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 ip.. håper bare de lager no bra noe, enn bare no halvferdig test aktig spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg