Nyskjerrigperen Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) I noen uker nå så har jeg følt meg litt rar i underlivet. Det er akkurat som jeg må på do mer eller mindre hele tiden. Men ikke veldig tissetrengt på do, bare sånn litt "kiling" som om det er på vei. Men når jeg går på do kommer det bare dråper ut, og følelsen går ikke helt vekk. Jeg pleier å gå på do veldig mye fra før av, tror jeg har liten blære. Men det har aldri vært sånn som det. Det gjør ikke vondt eller noe sånt når jeg tisser heller, så jeg vet ikke om det kan være blærekatarr.. Det er også mer ubehagelig og har sex. Det gjør rett og slett vondt når han tar litt i. noen som vet? Endret 11. mars 2010 av Nyskjerrigperen Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg har litt det samme i forhold til tissatrengtheten. Håper det kommer noen svar! ^^ Uansett er det nok lurt å ta seg en tur til legen, det er i hvert fall planen min etter hvert. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) . Endret 1. april 2012 av [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå