Kurt P Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Heisann. Er ute etter en ny pc, som ikke skal brukes for å kjøre de nyeste spill, men kanskje være litt på LAN med, og ta et slag RA2, counter strike etc.. Og selvfølgelig brukes til å surfe på internett, se film osv : ) Jeg ønsker å bruke lite penger, men hører at pcr til 3-4000 kr er rett og slett for dårlige med windows 7 i dag.. Tar jeg feil? er det noen som kan anbefale noen bærbare pcr til meg? Helst under 5000 kr, som gir mye for pengene ? Mvh Preben Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Nja, om du "oppgraderer" til windows xp kan nesten alt funke fint i spill som CS. Men er ikke erfaren nok til å vite akkurat hva du trenger for å kjøre slike spill fint. Regner med at du ikke vil at det skal lagge i smoke osv. Lenke til kommentar
jungli Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 her har du en fin en rett under 5000,- kan tilpasses evt til ditt bruk Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg vet du sa 5000kr men hvis jeg kan komme med en liten anbefaling så ville jeg sterkt vurdert Packard Bell EasyNote TJ75-724, hvis du sjekker Elkjøp og Lefdal så har de hatt den til 5995kr annenhver gang i flere uker. Det er ihvertfall sinnsykt bra hardware til en latterlig lav pris. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 ser bra ut den pcn, kanskje jeg slår til når den er på tilbud igjen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå