OscarMike1 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Trenger noe som dette: The speedy window went on reason outside the black iland (Hurtigruta gikk på grunn utenfor sortøya) It goes not duck (Det går ikke ann) Suddenly I smoke the garden snake (Plutselig røk jeg hageslangen) Noen som har noen fler? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 The big thing made a wood roof Petter Solberg skal visstnok ha blitt sitert (men denne vet jeg ikke om stemmer): It's not the fart that kills you, it's the smell. Mener det fant noe som het english crash course eller noe som inneholdt mange slike som du har i eksempelet. Lenke til kommentar
Tartan Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Petter Solberg har og sagt "Its not just onlyonly, butbut" - det er ikke barebare, menmen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 En norsk prest skal i utlandet ha sagt: "What a great mess"(For en flott messe) :!: Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 We have a good cock onboard. Vi har en god kokk ombord. I am black. Jeg er blakk. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 I like to rape after dinner. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 "In Norway we drive with pigs in our decks" "I Norge kjører vi med pigger i dekkene våre" Lenke til kommentar
weebl Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 så på tv'n en sak med en same som tok med seg turister ut på vidda for å bo i lavo og greier. og når han skulle hente de så ble han litt sein og kom med meldingen: sorry i had to rape the reindeer behind the tree beklager jeg måtte reipe fast reinsdyret bak treet. en annen god en er jo the plane vent down the runway in a terrible fart and disappeared into the sky like a prick Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 En norsk prest skal i utlandet ha sagt: "What a great mess"(For en flott messe) Det var faktisk Bondevik som sa det. Mener han sa "Thank you for the mess." Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 så på tv'n en sak med en same som tok med seg turister ut på vidda for å bo i lavo og greier. og når han skulle hente de så ble han litt sein og kom med meldingen: sorry i had to rape the reindeer behind the tree beklager jeg måtte reipe fast reinsdyret bak treet. I had to rape the reindeer fast behind the tree. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå