Gå til innhold

Ingen Flash 10 til Windows Mobile

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

He he ok litt vanskelig å få tonefallet riktig når man skriver. Jeg burde sikkert skrevet at han ikke akkurat var kjent for å være objektiv, for å unngå misforståelser

Beklager min uklarhet her. Iblant skriver man som man tenker, og da kommer ikke meningen klart nok fram :)

Edit: Fikset nok ett par skriveleifer :)

Endret av PL610
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke man skal høre for mye på Teleanalytiker John Strand.

Han er jo kjent for å være svært objektiv. Bare se hva han skrev om f.eks iPhone. Her og Her.

Imonerende at han får fortsette i jobben sin ;)

Kjedelig om han skal sparke seg selv fra sitt eget konsulentfirma, syns du ikke det?

Lenke til kommentar

Jeg håper sannelig at "phone 7" kan installeres på min splitter nye HTC HD2, eller tror jeg jeg går fullstendig berserk

EDIT: Jeg googlet saken, og jeg kan lykkelig sitere det følgende:

A source closed to MSMobiles has confirmed that HTC HD2 will be receiving an official free upgrade to Windows Mobile 7 once it is out in Q4 2010. This makes sense because HD2 is the first phone which meets all the hardware chassis requirements laid out by Microsoft for a phone which will be powered by Windows Mobile 7, including support for multi-touch through its massive 4.3’’ capacitive display.

HEI OG HÅ!

Endret av dahwan
Lenke til kommentar

&¤%# that! Jeg vet at telefonen støtter operativsystemet, så da får jeg bare jail-breake om nødvendig. Ikke %¤&@ om microsoft skal gi ut et flash 10 kompitabelt operativsystem til mobilene sine under et år etter jeg kjøper en telefon til 5000kr fra dem, og nekte meg å installere det.

Da gir jeg CEO et spark i r*va

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...