AndersT2 Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Kjøpte min første CD med kopi-sperre i dag (no jeg ikke har sett inn det jeg hører på), men det rare er at det kun er på den ene CD-en, og ikke begge, dette er den nye "Live" skiva til Blind Guardian. Er det en måte å komme rundt denne, jeg vil lage en kopi å ha i bilen så originalen ikke blir ødelagt. Denne meldingen vil sikkert bli stoppet, men... Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Er ikke sikker på om det vil virke, men prøv å last ned Clone CD.. det er et program som hopper over kopi-sperren. Eller så kan du prøve Deamon Tools.. Lenke til kommentar
NaguZ Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Last ned BlindWrite(suit) herfra: http://www.vso-software.fr/download.htm BlindWrite er no1 til å forbigå brennesperrer. Du kan også prøve og rippe cd-en med MusicMatch først og brenne den etterpå. Det funker merkelig nok på en del brennnesperra musikk-cder. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Bruker Exact Audio Copy og har ingen problemer med å ripper cd`er med kopibeskyttelse. Alt du trenger finner du her:http://www.chrismyden.com Alt ligger under Elite DAE Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 CloneCD er det som funker greiest for meg. http://www.clonecd.net Det hopper ikke over kopisperra, men kopierer hele cd-en bit for bit, dvs at du får en eksakt kopi MED kopisperre. Hvorfor skulle dene tråden bli stengt, det er 100% lovlig å ta kopier til eget bruk. Noe jeg ser på som fornuftig ettersom du ikke vil ha ødelagte orginal cd-er. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Bruk CloneCD ja.. når du kopierer CDen, velg at CDen er en "multimedia audio cd". Høyreklikk denne, og gå på innstillinger for musikklesing. Der merker du av for "les kun første seksjonen". Vips! Den nye kopien er en vanlig musikk-CD, som du kan høre på PCen, i bilen eller hvor som helst! Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Synes at Clone Cd er genialt ! Men er nesten like greit å bruke et rippe program. Da kan du lage din egen miks til å ha i bilen fks. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Alohol 120% sies å være bedre enn CloneCD. Dessuten så klarer programmet mer enn å bare kopiere CDer. Du får "ferdige" veivisere hvor du kan velge hvilken kopibeskyttelse CDen har (kopibeskyttelsen kan du finne med f.eks Clony XL) slik at alle de "riktige" instillingene blir valgt. Simplisitet er en fin ting, og det er CloneCD òg :-) Et veldig bra og enkelt program uten masse unødvendig dilldall. Men Alcohol blir kanskje "markedsledende" (selv om de færreste bruker lovlige versjoner av brennerprogrammer som CloneCD, Blindwrite Suite og Alcohol 120%... ) i fremtiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå