pkg_inc Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Hei Jeg er ferdig med bachelor i økonomi og administrasjon til sommeren, og skal fortsette med master etter sommeren. Nå ser jeg etter sommmerjobb, og da en som "benytter" seg av at jeg har en bachelor i øk./adm. Problemet er at jeg ser ikke ut til å finne noen slike sommerjobber. Det virker som om enten er det ingen forkunnskaper, eller så må man gå på master. Derfor lurer jeg på om noen har forslag til hva slags stillinger jeg burde søke på? Takker på forhånd for hjelp endret litt for bedre klarhet Endret 11. mars 2010 av pkg_inc Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Er du ferdig med bachelor graden eller er du ferdig med år 3 av dei 5 du må ha for å bli master? Om du no har ein ferdig bachelorgrad så trur eg det lettaste vil være å ta kontakt med eit vikarbyrå. Er heilt sikkert ein del bedrifter som leiter etter vikarer som kan hjelpe til under ferieavviklinga. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Er du ferdig med bachelor graden eller er du ferdig med år 3 av dei 5 du må ha for å bli master? Om du no har ein ferdig bachelorgrad så trur eg det lettaste vil være å ta kontakt med eit vikarbyrå. Er heilt sikkert ein del bedrifter som leiter etter vikarer som kan hjelpe til under ferieavviklinga. De aller, aller, aller fleste økonomistudier er ikke integrerte. Det er vel to unntak, samfunnsøkonomisk analyse ved UiO og samfunnsøkonomi ved UiB, ellers så får du bachelor etter 3 år selv om du har fått studierett for 5, slik som på NHH. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå