Sentinel Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Hei Har et Suntek Miditower TH-656 kabinett der jeg har sett at tempen har gått helt opp til 38 grader. Har ingen monterte kabinett vifter enda. Cpu (XP2500+) ligger på ca 41 grader idle. Det ser ut som at kabinettet er ganske isolert og kan bare blåse luft inn/ut på en av vifte plassene, det tar 2 vifter maks. Men jeg kan ikke se at den andre vifte plassen skal kunne sende noe luft verken inn eller ut av kabinettet (virker som om den er der bare for å blåse mot hard diskene) Dette vil jeg si er en stor ulempe ved dette kabinettet. Det sto heller ingenting om dette i suntek testen her på hardware.no. Noen som har dette kabinettet ? eventuelt hvor varmt blir det hos deg, hvilkne vifter bruker du etc.... Kan jo også nevne at det er unormalt varmt på rommet mitt for tiden, men det er det vel hos de fleste nå :smile: Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Det er mulig at plasseringene for vifter er en smule ugunstige, men så lenge lufta i kabinettet byttes ut, vil nok temperaturen gå nedover. Uansett har du en sunn og fin CPU-temp til å ha så høy kabinettemperatur. Nesten mistenkelig lav. Hvilken kjøler har du? Lenke til kommentar
Sentinel Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Har denne og er meget fornøyd! Men tempen gikk opp til ca 43-44 da jeg hadde 38 grader i kabinettet. Vanligvis ligger den på 40-41 idle når det er omtrent vanlig romtemperatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå