Gjest KaktusJenta Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hei. I går hadde jeg omgengssyke. Kastet opp 5 ganger, hadde noen 1 timers lurer innimellom, og sov deretter hele 8 timer i strekk (det er skjelden for meg). Men når jeg våknet gjorde det så innigranskauen så vondt i ribbeina. Særlig på midten på brystet, og det føles som det går tvers gjennom til ryggen. Det gjør også vondt når jeg puster innover. Det hender at jeg har vont i ribbeina slik når jeg våkner, men det går vanligvis over i løper av kort tid og da gjør det ikke så intenst vondt, men nå har jeg vert oppe en time allerede og det gjør fortsatt sykt vondt. Jeg åt inenting i går.. kan det ha noe med saken å gjøre? Kan det være at jeg har sovet for mye? Ligger vanligvis på siden. Fastlegen min har stengt i dag og har egentlig ikke tid til å dra i morgen. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Jeg får vanligvis vondt i "ribbena" når brystmusklene og mellomgulvet er overarbeidet etter mye hosting da jeg har vært syk. Kanskje det har også noe med å kaste opp? Jeg legger i alle fall merke til at jeg får sykt mye spenning i disse musklene når jeg kaster opp. EDIT: Da får jeg sånn vondt som du forklarer altså. Bare sånn det er sagt. Endret 11. mars 2010 av JAR.ed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå