Ferendaz Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hei! Jeg sitter å skal bestille meg mitt første kamera. Jeg har bestemt meg for Canon EOS 1000D. Det jeg lurer på er om noen har kjøpt dette eller andre Canon kamera på multicom. Jeg ser på komplett.no at det følger med reim (uttrykk?) og div ledninger etc. Et såkalt "kit" Det viser seg at det er en god del billigere på multicom, men det står ingenting om kit eller hva som følger med kamera. Er det noen som vet om ovennevnte utstyr er standard eller om det rett og slett ikke er en "kit" som selges på multicom? På forhånd takk =) Lenke til kommentar
tvister Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Hvis det er kameraet til 2910,- så er det kun kamerahuset uten objektiv. Så da må du ha det i tillegg. Reim og ledninger følger med kamerahuset. En kit pakke inneholder kamerahus+objektiv, og du trenger da et minnekort og en eventuell veske i tillegg. Endret 11. mars 2010 av tvister Lenke til kommentar
PerB Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Multicom har 2 "pakker" med Canon 1000D: CANON EOS 1000D kamerahus, 10.1MP, 2.5" LCD, Sort, Nordisk [Kamerahus uten objektiv og uten minnekort] CANON EOS 1000D / EF-S 18-55 MM DC KIT [Kamerahus med objektiv EF-S 18-55mm og uten minnekort] Kamerahus inkluderer kabler, software, rem, batteri, lader. Hva som følger med er uavhengig av salgsstedet. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Njæ - EF-S 18-55 er du ikke interessert i - det skal være "EF-S 18-55 IS" - den med bildestabilisering. Den er skarpere og bedre. ..I alle fall hvis du skal ha kitobjektiv med 1000D. Det dyrere alternativet er å kjøpe kameraet uten kitobjektiv og kjøpe annet dyrere og bedre ved siden av - her på huset anbefales Tamron 17-50/2.8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå